Videokaart of iets anders voor gamen fps?

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc laten bouwen en ik ben noob in dat vakgebied. Ik speel nu vooral fps zoals cs:go en dat werkt goed. Ik heb Dark Souls nu gekocht en het blijkt dat mijn FPS heel laag is: 5 FPS ofzo. Wat moet ik doen om dit te fixen? een beeldscherm of een grafische kaart ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2018 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Misschien handig om je specs te plaatsen, gezien een lage framerate verschillende oorzaken kan hebben. Daarnaast, heb je recent nog je videokaart drivers geupdate?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:35:
Ik heb een pc laten bouwen en ik ben noob in dat vakgebied. Ik speel nu vooral fps zoals cs:go en dat werkt goed. Ik heb Dark Souls nu gekocht en het blijkt dat mijn FPS heel laag is: 5 FPS ofzo. Wat moet ik doen om dit te fixen? een beeldscherm of een grafische kaart ofzo?
Kort door de bocht, gewoon terug gaan naar de gene die hem heeft gebouwd voor je.

Edit: Even een kleine toelichting omdat ik niet als een totale lul wil over komen, je geeft zelf al aan dat je totaal geen kennis hebt op dit gebied dus vandaar deze reactie.
Zoals @Slavy al heeft gezegd, plaats je system specs. Als je dit niet weet of je kan het niet achterhalen ga dan terug naar de bouwer van je PC, zonder deze info zal denk ik niemand hier je verder kunnen helpen, succes.

[ Voor 30% gewijzigd door Earzz op 24-05-2018 10:56 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 14:28
totaal afhankelijk van wat voor systeem we het over hebben. Je startpost mag wel een stuk uitgebreider.

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:29

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Draai ff het programma Speccy, dan kan je met ons delen wat er in je PC zit, maakt advies een stuk makkelijker ;)

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:15
Klinkt alsof je de monitor in de onboard gpu hebt aangesloten in plaats van de losse videokaart. Dit kan de lage fps verklaren. Zie onderstaande foto
Afbeeldingslocatie: https://i307.photobucket.com/albums/nn286/Greybear1n2/Repetitive/backofcomputer_zpsibipmgyv.png

Het kan zijn dat de aansluiting die jij hebt voor je monitor anders is dat op het plaatje, maar dat maakt niet uit. Het gaat om de plek van de aansluiting.

Daarnaast heb je weinig informatie gegeven over wat je al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen en wat voor apparatuur je gebruikt, dus het blijft voor ons moeilijk om je verder te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Zoals je merkt zijn hier meer dan genoeg mensen die je graag willen helpen, maar niemand is helderziend. Daarom krijg je zulke uiteenlopende reacties: je geeft ons totaal geen info over je situatie. Niets mis met noob zijn, wel met dat willen blijven. Hier verwachten we dat je in ieder geval je best doet om op zoek te gaan voordat je post, en zoveel mogelijk informatie geeft.

Aangezien dat hier allemaal ontbreekt gaat dit topic dicht.

Voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.