Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop WoW

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgen,

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!
Ik wil heel graag een laptop van iemand over nemen voor school
Hierbij wil ik echter ook 1 spel kunnen spelen.

Mijn vraag is kan deze laptop World of Warcraft aan?
Het hoeft uiteraard niet op de hoogste graphics.. Als ik maar me dingetje kan doen zoals dungeons en battlegrounds op een beetje reasonable fps.

Elitebook 8570p

Gegevens zijn :

Windows 10 Pro
15.5 inch scherm
320 GB Hdd
4 GB Geheugen
Intel Hd Graphics 4000 videokaart
Intel core i5-3360M CPU 2.80 GHz
1366x768 Resolutie
Dvd Rw
4x Usb poorten

Gr MrJinGless

Alle reacties

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 11:19

Croga

The Unreasonable Man

World of Warcraft kan nogsteeds op redelijk minimale specs draaien. Ik draai het zelfs op een Asus Transformer Book met een oude dual core processor.

Dat gezegd hebbende; World of Warcraft bestaat tegenwoordig uit een hele berg verschillende zaken die allemaal hun eigen eisen aan het systeem stellen. Levelen in Westfall is heel wat anders dan een 20-man raid op de laatste baas van een uitbreiding.

De laptop die je hier aan geeft is zonder meer geschikt om te levelen in Westfall. Hij gaat het al wat lastiger krijgen als je wilt levelen in de Legion areas. Hij gaat volledig falen in 20-man raids en in battlegrounds....

Het probleem met PVP is dat je echt een stabiele, hoge FPS wilt hebben. Dat gaat deze laptop in dat soort situaties niet aan kunnen. Je zult zware FPS-drops krijgen in het heetst van de strijd en daar ga je een battleground niet mee winnen (of überhaupt een kans hebben).

Ofwel: Nee, niet doen, ga je niet gelukkig van worden.

Verwijderd

Topicstarter
Super bedankt voor je reactie !!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:42
Wat is je budget? De laptop die je over kan nemen is 'verouderd' en dat is een understatement. Voor 3-400 kun je wel iets leukers kopen dan dit.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt ik kan in principe volgende maand vanwege huurtoeslag met terugwerkende kracht rond de 500€ uitgeven

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:42
Dan heb je aan iets als dit V&A aangeboden: Acer Aspire A715-71G-51RX een veeeel leukere laptop
Pagina: 1