Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Mijn vraag
Ik ga aan mijn eerste build werken, maar weet niet of mijn huidige build met elkaar zal gaan werken.
Dus ik vroeg me af of er een deskundige of guru aanwezig is die mij kan vertellen of mijn build volledig compatible is.

Het gaat in een iets kleinere kast, Ik vroeg me vooral af hoe het zat met de afmetingen en of alle componenten technisch met elkaar werken.

Bij voorbaat dank,
BoatyMcboatface

...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2018 03:07 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:51
Het is compatibel maar niet ideaal. Zo kan je beter 2666 MT/s geheugen nemen wat de stock geheugensnelheid van de cpu is.
De TT TR2 is een erg matige voeding. Voor dit toch redelijk high-end systeem is een veel betere voeding aan te bevelen bijvoorbeeld een Bitfenix Formula Gold 450w, Bitfenix Whisper BWG450M of be quiet! Straight Power 11 450w.
Controleer bij de specs van de behuizing of de videokaart past. Deze is namelijk beperkt tot een bepaalde lengte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 03:05:
Hey mensen,

Mijn vraag
Ik ga aan mijn eerste build werken, maar weet niet of mijn huidige build met elkaar zal gaan werken.
Dus ik vroeg me af of er een deskundige of guru aanwezig is die mij kan vertellen of mijn build volledig compatible is.

Het gaat in een iets kleinere kast, Ik vroeg me vooral af hoe het zat met de afmetingen en of alle componenten technisch met elkaar werken.

Bij voorbaat dank,
BoatyMcboatface

...
Zou je wat meer inzet willen tonen voor het posten op dit forum? Je topics zijn van een dusdanig nivo dat ze in verkeerde subforums staan, je maakt dubbele topics aan, toont geen of weinig eigen inzet en geeft te weinig info.

Lees eerst eens de FAQ van een subtopic voordat je daar een topic opent..

Deze vraag over een build hoort dus ook helemaal niet in Complete Systemen & Laptops, maar in Desktop Aankoopadvies. Dat valt gewoon te lezen in de FAQ: [sticky] Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Als je een topic had geopend in Desktop Aankoopadvies: DAA beleid, had je een standaard layout gekregen die nodig is om de noodzakelijke info te kunnen geven. in DAA vind je ook tientallen vragen over diverse build. Lees die eens. Misschien steek je er wat van op.

In de faq van DAA staat ook dat je een lijstje moet maken. Je hebt nu wel producten gekoppeld, maar daarmee is bijvoorbeeld al niet goed te zien wat het bij elkaar kost. Bovendien zijn die producten niet voor iedereen te zien (sommige mobiele telefoons) en kun je dus geen wijzigingen aanbrengen op basis van het advies dat je krijgt. Een lijstje geeft dan ineens een goed overzicht en kan door anderen overgenomen worden en aangepast.

Daarom wordt er gevraagd om een lijstje te maken door middel van de Pricewatch;Handleiding Pricewatch

Succes!