Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jxx
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik zoek een?
Led projector

Wat is je budget?
Max €150

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil youtube en netflix op het plafond boven m'n bed projecteren. Ik sluit sowieso speakers aan. Het liefst een projector met android zodat youtube en netflix van daaruit gedraaid kunnen worden. Ik wil mijn telefoon als wifi hotspot gebruiken. (ja onbeperkte bundel)

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een heel assortiment op Aliexpress gezien, maar word er geen wijs uit wat nou de beste is voor mij.

Welke vragen heb je hier nog over?
Denk dat ik er een nodig heb met keystone en een flink aantal graden zodat ik het aan het voeteind van het bed kan neerzetten en het niet vervormd op het plafond boven het hoofdeinde. Ben em alleen van plan in de avond te gebruiken, dus heb geen sterke lichtsterkte nodig. Zou ik het ook naast mn bed kunnen neerzetten? Of is keystone daar niet voor gemaakt. En oja. Liefst niet 1 met een luide ven.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, I would like you to go for The VANKYO Leisure 510 Full HD Projector because its very easy to use and i have personally used it and it,s amazing also it has Excellent speaker quality and a Massive HD quality projection which is good enough.

I have also read a post about projectors under 200$ and they have very beautifully mentioned all the projectors with their prices and specifications along with the pricing table so it would be great for you if you will read that and i hope your doubts will got clear.

:)