Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Geschikte powersupply die de rx 570 met een i5 8400 8 gb ram en een b 360 moederbord ondersteunt
[b]Wat is je budget?
Mijn budget is maximaal €60 kan nog een klein beetje uitlopen als er echt een goede psu is voor wat meer geld.
[b]Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het zijn werk doet en stil is ben ik tevreden
[b]Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik ga het gebruiken met een i5 8400 rx 570 (4gb) 8gb ram, b 360 moederbord, en mijn vraag is dus welke psu genoeg is en het liefst dit systeem stilhoudt tijdens gamesessies.
Ik zoek een?
Geschikte powersupply die de rx 570 met een i5 8400 8 gb ram en een b 360 moederbord ondersteunt
[b]Wat is je budget?
Mijn budget is maximaal €60 kan nog een klein beetje uitlopen als er echt een goede psu is voor wat meer geld.
[b]Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het zijn werk doet en stil is ben ik tevreden
[b]Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik ga het gebruiken met een i5 8400 rx 570 (4gb) 8gb ram, b 360 moederbord, en mijn vraag is dus welke psu genoeg is en het liefst dit systeem stilhoudt tijdens gamesessies.