Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Gtx 1060 6gb, rx 480 8gb, rx 570 (4/8gb) of rx 580 4gb
Wat is je budget?
Zo een 250 euro max, maar ga de kaart tweedehands aanschaffen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mij maakt het dus niet echt uit, ik wil de beste game-ervaring en twijfel dus of freesync de 15-20 fps verschil tussen de rx 570 en 1060 6gb waard is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik ga het gebruiken met een i5 8400 8gb ram systeem. En de vraag is dus of freesync het waard is om een flink stuk fps te verliezen, de prijs zal bij de videokaarten ongeveer evenhoog liggen dus dit is niet een punt om te overwegen
Ik zoek een?
Gtx 1060 6gb, rx 480 8gb, rx 570 (4/8gb) of rx 580 4gb
Wat is je budget?
Zo een 250 euro max, maar ga de kaart tweedehands aanschaffen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mij maakt het dus niet echt uit, ik wil de beste game-ervaring en twijfel dus of freesync de 15-20 fps verschil tussen de rx 570 en 1060 6gb waard is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik ga het gebruiken met een i5 8400 8gb ram systeem. En de vraag is dus of freesync het waard is om een flink stuk fps te verliezen, de prijs zal bij de videokaarten ongeveer evenhoog liggen dus dit is niet een punt om te overwegen