Ik heb momenteel een Samsung S7 edge met een tele 2 abonnement.
Ik kan verlengen en wilde graag de S9 halen, maar ik zie te weinig verschil tussen de S8 en de S9 om een 2 jarige abonnement voor de S9 te nemen.
Ik wil wachten op de S10, maar ik zou graag de S8 of de S9 in de tussentijd nemen omdat ik de S7 edge aan mijn vader wil geven.
Ik kan geen 1 jarige abonnement afsluiten voor de S8 of de S9, dus wil ik een 2 jarige abonnement met maandelijks opzeggen afsluiten voor een van die telefoons.
Ik zit dus te denken om na +/- 10 maanden (wanneer de S10 uitkomt) de abonnement die ik dan heb, af te sluiten en de toestelkrediet af te betalen door middel van het verkoop van de S8 of de S9.
De toestelkrediet van van de:
S8 is na 10 maanden 322 euro
S9 is na 10 maanden 434 euro
De abonnement van de:
S8 is 36 euro per maand
S9 is hetzelfde als wat ik voor de S7 Edge betaal ( 44 euro per maand)
Wat zou je mij aanraden? de S8 of de S9? (camera is geen prioriteit voor mij)
Ik kan verlengen en wilde graag de S9 halen, maar ik zie te weinig verschil tussen de S8 en de S9 om een 2 jarige abonnement voor de S9 te nemen.
Ik wil wachten op de S10, maar ik zou graag de S8 of de S9 in de tussentijd nemen omdat ik de S7 edge aan mijn vader wil geven.
Ik kan geen 1 jarige abonnement afsluiten voor de S8 of de S9, dus wil ik een 2 jarige abonnement met maandelijks opzeggen afsluiten voor een van die telefoons.
Ik zit dus te denken om na +/- 10 maanden (wanneer de S10 uitkomt) de abonnement die ik dan heb, af te sluiten en de toestelkrediet af te betalen door middel van het verkoop van de S8 of de S9.
De toestelkrediet van van de:
S8 is na 10 maanden 322 euro
S9 is na 10 maanden 434 euro
De abonnement van de:
S8 is 36 euro per maand
S9 is hetzelfde als wat ik voor de S7 Edge betaal ( 44 euro per maand)
Wat zou je mij aanraden? de S8 of de S9? (camera is geen prioriteit voor mij)