Vorige week heb ik onderstaand systeem in elkaar gezet. Dit werkte allemaal prima tot een paar uur geleden. Tijdens het spelen van GTA V viel de computer opeens uit. Ik heb in eerste instantie geprobeerd om de computer op een andere stop aan te sluiten zonder resultaat.
Uiteindelijk start de computer enkel op op het moment dat er geen stoomtoevoer is naar de videokaart. Zodra er een stekker zit tussen de videokaart en de psu gebeurt er helemaal niks.
Nadat ik dit gedaan heb en op probeer te starten zonder kabel tussen de videokaart en de psu duurt het enkele minuten voordat de computer boot.
Kan ik er zeker van zijn dat dit aan de videokaart ligt en ik deze terug moet sturen of zou het ook kunnen liggen aan de voeding?
Ik heb helaas geen ander systeem staan om te testen.
Alvast bedankt!
Uiteindelijk start de computer enkel op op het moment dat er geen stoomtoevoer is naar de videokaart. Zodra er een stekker zit tussen de videokaart en de psu gebeurt er helemaal niks.
Nadat ik dit gedaan heb en op probeer te starten zonder kabel tussen de videokaart en de psu duurt het enkele minuten voordat de computer boot.
Kan ik er zeker van zijn dat dit aan de videokaart ligt en ik deze terug moet sturen of zou het ook kunnen liggen aan de voeding?
Ik heb helaas geen ander systeem staan om te testen.
Alvast bedankt!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | MSI B350 Gaming Pro Carbon | € 110,90 | € 110,90 |
1 | XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB | € 327,- | € 327,- |
1 | Fractal Design Meshify C - TG | € 80,95 | € 80,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 169,40 | € 169,40 |
1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 113,90 | € 113,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.081,10 |