Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Wil een PC in elkaar zetten voor een vriend. Idee is mainstream gebruik en gaming. Geen videobewerking / niks ingewikkelds.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 750 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel de behuizing van de wat oudere computer (mits form past) en SSD 840 EVO. Muis / toetsenbord / wifi adapter / monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord
CPU
GPU
Geheugen
Voeding (is oud..)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor andere merken maar heb zelf altijd met Intel gewerkt en vind ik zelf prettig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Normale behuizing zal het in gaan.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel aan de build. Heb al veel topics gelezen maar ben er ook niet helemaal in thuis. I5 boxed gekozen omdat dit voldoende moet zijn voor de toekomstige eigenaar. Boxed ook makkelijk dat hier al koelpasta/koeler bij zit (toch?). Misschien zijn er bepaalde 'valkuilen' die ik over het hoofd zie of misschien zijn er andere onderdelen die qua prijs veel beter zijn. Wat denken jullie?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 750 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel de behuizing van de wat oudere computer (mits form past) en SSD 840 EVO. Muis / toetsenbord / wifi adapter / monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord
CPU
GPU
Geheugen
Voeding (is oud..)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor andere merken maar heb zelf altijd met Intel gewerkt en vind ik zelf prettig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Normale behuizing zal het in gaan.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel aan de build. Heb al veel topics gelezen maar ben er ook niet helemaal in thuis. I5 boxed gekozen omdat dit voldoende moet zijn voor de toekomstige eigenaar. Boxed ook makkelijk dat hier al koelpasta/koeler bij zit (toch?). Misschien zijn er bepaalde 'valkuilen' die ik over het hoofd zie of misschien zijn er andere onderdelen die qua prijs veel beter zijn. Wat denken jullie?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 177,13 | € 177,13 |
| 1 | MSI Z370-A PRO | € 105,- | € 105,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 214,90 | € 214,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 169,40 | € 169,40 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 CM 400W | € 58,- | € 58,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 724,43 | |