Oudere notificaties niet te zien op lockscreen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Mijn vraag
Ik weet dat je op iOS oudere notificaties kan zien op je lockscreen door omhoog te swipen. In het verleden heb ik dit ook wel eens gedaan, maar sinds een paar weken werkt dit niet meer.

Relevante software en hardware die ik gebruik
iOS 11.3.1
iPhone 7

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb show previews aanstaan in de Instellingen
- Ik heb Show In History aanstaan bij verschillende apps waar ik vaak notificaties van krijg.
- Ik heb Show Previews ook aan staan voor de verschillende apps.

- Ik heb mijn iPhone gereset en mijn gegevens hersteld vanuit iCloud.

Ik heb helaas geen andere personen gevonden met dit probleem

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
thefal schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:38:
Mijn vraag
Ik weet dat je op iOS oudere notificaties kan zien op je lockscreen door omhoog te swipen. In het verleden heb ik dit ook wel eens gedaan, maar sinds een paar weken werkt dit niet meer.

Relevante software en hardware die ik gebruik
iOS 11.3.1
iPhone 7

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb show previews aanstaan in de Instellingen
- Ik heb Show In History aanstaan bij verschillende apps waar ik vaak notificaties van krijg.
- Ik heb Show Previews ook aan staan voor de verschillende apps.

- Ik heb mijn iPhone gereset en mijn gegevens hersteld vanuit iCloud.

Ik heb helaas geen andere personen gevonden met dit probleem
als je op een notificatie klit, of je leest hem via de app verdwijnt die..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Lets find it schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:44:
[...]

als je op een notificatie klit, of je leest hem via de app verdwijnt die..
Maar dan zou je hem nog terug moeten zien als je omhoog swipet.

Inmiddels heb ik het echter gevonden, in Settings > Touch ID and Passcode staat onder "Allow access when locked" de optie Recent Notifications. Deze staat uitgeschakeld en daarom werkt het niet. Ik kan hem echter niet aanzetten wegens company policy, dus toen ik mijn werk email erop heb gezet zal deze feature zijn uitgeschakeld.

Deze kan dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Niet online
thefal schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:27:
[...]

Maar dan zou je hem nog terug moeten zien als je omhoog swipet.

Inmiddels heb ik het echter gevonden, in Settings > Touch ID and Passcode staat onder "Allow access when locked" de optie Recent Notifications. Deze staat uitgeschakeld en daarom werkt het niet. Ik kan hem echter niet aanzetten wegens company policy, dus toen ik mijn werk email erop heb gezet zal deze feature zijn uitgeschakeld.

Deze kan dicht.
klopt niet, echt waar, de oude notificaties zijn berichten die je bijvoorbeeld in de app zelf hebt gelezen...

in elk geval in ios 12 beta 1 en 2 voor de developers.... en ik ben er ook vrij zeker van in ios 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Niet online
thefal schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:27:
[...]

Inmiddels heb ik het echter gevonden, in Settings > Touch ID and Passcode staat onder "Allow access when locked" de optie Recent Notifications.
wat jij beschrijft is het bericht in z'n geheel, of je een berich binnen hebt, altijd......

[ Voor 22% gewijzigd door dec0de op 26-06-2018 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@Lets find it als je als laatste een bericht hebt geplaatst, en je wilt wat toevoegen, zou je dan je laatste bericht willen wijzigen in plaats van een nieuw bericht te plaatsen (zoals ook in de waarschuwing staat boven het reactieveld).

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Niet online
Daedalus schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:34:
[mbr]@Lets find it als je als laatste een bericht hebt geplaatst, en je wilt wat toevoegen, zou je dan je laatste bericht willen wijzigen in plaats van een nieuw bericht te plaatsen (zoals ook in de waarschuwing staat boven het reactieveld).[/]
ojaa... zal ik aan denken!

effe los daarvan, hoe kun je hier multiqouten? daarom waren het 2 losse reacties. ik wilde 1 specifiek ding quoten

[ Voor 13% gewijzigd door dec0de op 26-06-2018 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Als je een notificatie nooit aanraakt en ook niet verwijdert, blijft deze op je lockscreen staan, waarbij je eerst nog even omhoog moet swipen. Ik heb zelf 2 iPhones en op de andere werkt het al sinds de eerste beta's zo, en nu nog steeds.

Door die optie op mijn andere iPhone uit te schakelen werkt het daar precies hetzelfde.

Hier een video waarbij wordt laten zien hoe het normaal werkt, op een iPad.(de actie van het swipen vind plaats op 1:28):

YouTube: iOS 11: Lockscreen and Notification Centre

De oplossing zou dus zijn dat schuifje weer op aan te zetten maar dat kan dus niet wegens device management van het bedrijf waar ik werk.

[ Voor 19% gewijzigd door thefal op 26-06-2018 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Lets find it schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:34:
[...]
effe los daarvan, hoe kun je hier multiqouten? daarom waren het 2 losse reacties. ik wilde 1 specifiek ding quoten
offtopic:

Zie de Forum FAQ:
Wil je eenvoudig meerdere berichten quoten in een reactie, dan kan dat als je Toon laatste berichten hebt aangevinkt. Klik dan op 'quote' naast de betreffende reactie, deze wordt dan onderin je venster geplakt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:29

nelizmastr

Goed wies kapot

thefal schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:46:

De oplossing zou dus zijn dat schuifje weer op aan te zetten maar dat kan dus niet wegens device management van het bedrijf waar ik werk.
Daar is dan je antwoord. Je werkgever wil dat kennelijk niet, dus dan houdt het op.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
nelizmastr schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:24:
[...]

Daar is dan je antwoord. Je werkgever wil dat kennelijk niet, dus dan houdt het op.
Inderdaad ;) Zoals gezegd kan dit topic dicht.
Pagina: 1