Mijn vraag:
Relevante software en hardware die ik gebruik:

NIEUW:
- Ik heb nu een extreem simpel thuisnetwerkje, maar vanwege verandering van de thuis- en werksituatie wil in een beter thuiswerkplek creëren op zolder, vandaar KPN Wifi-versterker. (Ik ben tevreden over de Wifi op begane grond en eerste verdieping)
- Daarnaast heel sterk de wens de opslag van documenten/foto's/back-up's beter te organiseren, vandaar een Nas.
- Een simpele optelsom leert dat de Experia V10 te weinig poorten heeft, dus is een switch een vereiste, maar klopt mijn gedachtengang met betrekking tot de positie van de switch?
- Ik heb nog een Netgear GS605v4 5-ports switch liggen, is deze voldoende?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- KPN Experia V10
- KPN iTV in woon en slaapkamer (Mij is altijd geadviseerd deze rechtstreeks op de modem/router aan te sluiten, maar klopt dit?)
- Netgear N300 Wifi Range Extender (Om onze SolarEdge PV-installatie met het internet te laten communiceren, deze wil ik vervangen door de KPN Wifi-versterker)
- Sony Bravia TV
- MacBook Pro / Lenovo Laptop / div. Android smartphones / iPad / HP OfficeJet 6950 (Allemaal via de Wifi verbonden)
- Extra bekabeling tbv zolder
- Wifi Versterker DualBand (Tbv betere/snellere Wifi op zolder en aansluiten PV-installatie)
- Andere switch?

NIEUW: