Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ook deze heeft er maar een.RobinF schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:46:
pricewatch: HP Pavilion All-in-One 24-r010nd
Is er een reden om niet voor een thinclient te gaan?
Het zijn wel 2 HDMI poorten, maar alleen maar een output, de andere is een input zodat je alleen het scherm kunt gebruiken.
@Geckoo Ik heb er wel een gevonden met 2 keer HDMI out, alleen de levertijden zijn niet zo best: pricewatch: Asus Zen AiO Z240ICGT GF070X
[ Voor 29% gewijzigd door dehardstyler op 23-05-2018 15:54 ]
Daar gaat hetzelfde voor op, kijk maar naar de foto's. Staat foutief in de pricewatch zo te zien.RobinF schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:50:
Tja dan kom je al op zoiets: pricewatch: HP Pavilion All-in-One 27-r070nd
Vraag me af of er uberhaupt zulke AIO's zijn. Wellicht 3 schermen nemen en een NUC vesa mounten op een van de schermen?
Wellicht kan de TS aangeven wat hij er precies mee gaat doen, of het mobiel moet zijn of een meer permanente setup ook OK is? Dan kunnen wij wellicht out-of-the-box gaan denken :-).Kaalus schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:54:
Wellicht 3 schermen nemen en een NUC vesa mounten op een van de schermen?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Wordt permanent, 3 schermen (waarvan 1 AIO) aan een bureau steun. Vooral fijn voor cleandesk, wireless tobo setje, 1x lan en 3x stroom . Dat idee.
Een nuc heeft volgens mij nooit 3 (digitale) video uitgangen, naast dat dit nooit netjes is weg te werken. (Onder tafel/middels beugel achter een scherm).
Tnx voor het mee denken
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Helaas geen Vesa (stiekem ook een vereisten)dehardstyler schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:49:
[...]
Ook deze heeft er maar een.
Het zijn wel 2 HDMI poorten, maar alleen maar een output, de andere is een input zodat je alleen het scherm kunt gebruiken.
@Geckoo Ik heb er wel een gevonden met 2 keer HDMI out, alleen de levertijden zijn niet zo best: pricewatch: Asus Zen AiO Z240ICGT GF070X
En een Spinningdisk

Fair enough. Dan koop je toch gewoon 3 monitoren + een NUC? Deze kan tot 6 ( !! ) schermen aan volgens de Intel site: pricewatch: Intel NUC NUC8i7HVKGeckoo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:42:
[...]
Helaas geen Vesa (stiekem ook een vereisten)
En een Spinningdisk
[quote]Triple Display Configurations
Intel® NUC Kit NUC8i7HNK, NUC8i7HVK
Any combination of available ports:
Type C: 4096x2160 at 60 Hz
Mini DisplayPort: 4096x2160 at 60 Hz
HDMI:4096x2160 at 60 Hz
Quadruple Display Configurations
Type C: 4096x2160 at 60 Hz
Mini DisplayPort: 4096x2160 at 60 Hz
HDMI:4096x2160 at 60 Hz
Quintuple Display Configurations
Type C: 1920x1080 at 30 Hz
Mini DisplayPort: 1920x1080 at 30 Hz
HDMI: 1920x1080 at 30 Hz
Sextuple Display Configurations
Type C: 1920x1080 at 30 Hz
Mini DisplayPort: 1920x1080 at 30 Hz
HDMI: 1920x1080 at 30 Hz
bron: https://www.intel.com/con...s/000005571/mini-pcs.html
Maar 3 monitoren kunnen de meeste NUC's wel, ook dat kun je vinden op bovenstaande link. De NUC kun je gewoon met een VESA mount achterop het scherm knallen, dus de kabels zullen ook wel meevallen. Net als de prijs tegenover de AiO die ik eerder noemde!
De eerder genoemde skull candy kan inderdaad 6 schermen aan maar dat is wat overdreven.
Nou heb ik de Asrock Beebox gevonden met achter op 2x hdmi en 1x dp maar die kan er maar 2 tegelijk tonen en ik moet er 3 hebben.
de Intel NUC kan er wel 3 tonen maar hoe dan? (heeft maar 1x hdmi en 1x usb-c (met dp mogelijkheid) wordt dan het 3e scherm aangesloten als daisy chain op de monitor?
ben ik dan toch overgeleverd aan een dongle (

Neem die nuc van @dehardstyler en koop 2 thunderbolt naar hdmi/dp adapters en je bent klaar.
Dat wordt inderdaad daisy chainen ja, maar het kan niet anders. Zeker met AiO niet.Geckoo schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 22:52:
bedankt voor de eerdere adviezen, inmiddels hoeven we geen AiO meer maar wel een NUC oid welke onder het bureau geschroeft/in de kabelgoot gelegd kan worden.
De eerder genoemde skull candy kan inderdaad 6 schermen aan maar dat is wat overdreven.
Nou heb ik de Asrock Beebox gevonden met achter op 2x hdmi en 1x dp maar die kan er maar 2 tegelijk tonen en ik moet er 3 hebben.
de Intel NUC kan er wel 3 tonen maar hoe dan? (heeft maar 1x hdmi en 1x usb-c (met dp mogelijkheid) wordt dan het 3e scherm aangesloten als daisy chain op de monitor?
ben ik dan toch overgeleverd aan een dongle (![]()
) of zijn er nog alternatieven?
Vorige oplossing was de NUC met een Usb-c naar dp dongle
wil nu weer kijken wat er mogelijk is maar het aanbod is nog minder geworden.
Kijk ik over opties heen of is er er gewoon geen systeem met 3 video out mogelijkheden?
[ Voor 34% gewijzigd door Geckoo op 23-06-2021 16:45 ]
Die gebruiken we hier op het werk met 3x 1440p voor rdp.
Edit: Ohja, en er zit al 32g storage in. Alleen een beetje geheugen nodig.
[ Voor 19% gewijzigd door simson0606 op 23-06-2021 16:59 ]
zou een optie zijn als hij een i5/ryzen5 cpu had en vesa mount.simson0606 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:58:
Is de beebox: https://tweakers.net/pric...ebox-j4205/specificaties/ niet wat?
Die gebruiken we hier op het werk met 3x 1440p voor rdp.
Edit: Ohja, en er zit al 32g storage in. Alleen een beetje geheugen nodig.
ze gebruiken het puur en alleen voor RDP maar de vorige systemen hebben het >9 jaar (i5-3470S) uitgehouden dus het is makkelijker om iets duurder in te kopen waarmee ze langer vooruit kunnen.
https://www.club-3d.com/e..._to_dual_hdmi_4k60hz_m-f/

Mini computer met 2x HDMI en Displayport.
[ Voor 21% gewijzigd door TheBorg op 23-06-2021 17:16 ]
Wel opletten dat je het juiste model besteld, standaard zit er 1 x HDMI en 1 x DisplayPort op, waarbij afhankelijk van het model in het flexslot in het midden een DisplayPort, HDMI, VGA of Seriele aansluiting kan.TheBorg schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:14:
Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent
Vga is juist niet de bedoeling.OverloadOfRed schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:41:
Als 'het' met VGA moet, is er niet een lage resolutie monitor bij? Dan kan je toch gewoon een USB-A -> VGA adapter erin prikken, of mis ik nou iets? Dan heb je iig wat minder eisen qua poorten
ik vindt een MST hub bestwel een dongle xxlNielson schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:11:
Gewoon standaard i5 NUCje pakken, één monitor via HDMI en twee via een MST hub op de USB-C poort:
https://www.club-3d.com/e..._to_dual_hdmi_4k60hz_m-f/
TheBorg schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:14:
HP Prodesk/Elitedesk Mini
[Afbeelding]
Zeker een mogelijkheid, ware het niet dat deze of niet te vinden zijn qua config of niet te bestellen zijn qua voorraadNielson schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:59:
[...]
Wel opletten dat je het juiste model besteld, standaard zit er 1 x HDMI en 1 x DisplayPort op, waarbij afhankelijk van het model in het flexslot in het midden een DisplayPort, HDMI, VGA of Seriele aansluiting kan.