Delta nieuwsbericht titel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 14:08
nieuws: Zeeuwse provider Delta verhoogt per 1 juli prijzen van alle abonnementen

@Koekiemonsterr De titel is wat eenzijdig. Denk dat het goed is om ook de verhoging van de snelheden te vermelden. Iets van 'Zeeuwse provider delta verhoogt per 1 juli prijzen en snelheden van bijna alle abonnementen'
Dat is wat completer dan het nu us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ja op zich goed punt, maar dan klopt de titel ook weer niet. De prijzen gaan namelijk bij alle abonnementen omhoog, en de snelheden bij de meesten. Dus 'Zeeuwse provider delta verhoogt per 1 juli prijzen en snelheden van bijna alle abonnementen' is feitelijk onjuist. Kan er nog wel wat mee spelen, maar dit ga ik niet veranderen. Het belangrijkste lijken me de prijsverhogingen, dus dat wordt benadrukt. In het bericht staat het verder gewoon duidelijk opgeschreven, over de snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 14:08
De focus van het bericht ligt op de prijs en gaat mee in de andere berichten dat alle ISP duurder worden. Er is zelfs in de eerste alinea op de cent aangegeven hoeveel duurder het wordt en het duurt tot alinea 3 voordat de snelheid ter sprake komt.
Dat abo's 150%, 100% en 20% sneller worden staat niet echt goed vermeld behalve in de tabel als je zelf twee getallen onder elkaar gaat vergelijken.

De prijzen voor vast bellen worden wel nog op de cent aangegeven terwijl ik denk dat op Tweakers er meer belang wordt gehecht aan internetsnelheid ipv vast bellen.

Het spijt me, maar dit bericht is niet echt in balans vindt ik.

[ Voor 4% gewijzigd door MuddyMagical op 23-05-2018 13:21 . Reden: lol, nederlands schrijven terwijl in een engels gesprek gaat echt niet.. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waarom moet trouwens benadrukt worden dat het gaat om een Zeeuwse provider genaamd Delta?

Voor zover mij bekend zijn er geen andere providers in Nederland die Delta heten, dus het is een beetje overbodige toevoeging. Of is de toevoeging van Zeeuwse een soort van rechtvaardiging voor een prijsverhoging?

[/zeurmodus uit]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512