Magic keyboard toetsen stuk, Ipad als keyboard?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1074973

Topicstarter
Beste Handymans,

Bepaalde toetsen van mijn Imac magic keyboard zijn stuk. Ik kan alleen inloggen via de account van mijn vriendin. Weet iemand een handige manier om op mijn eigen account in te loggen of mijn wachtwoord te wijzigen via deze tweede account.

OS Sierra 10.12.5

Ik heb nog een Ipad en een Iphone 5 liggen, ik heb op youtube gezocht naar een manier om de Ipad te gebruiken als toetsenbord maar ik vind louter oude video's of oude apps waar ik niet veel aan heb en daarbij moet ik bij het installeren van een nieuwe app mijn eigen wachtwoord invullen als administrator. Ik zit een beetje vast en ik kan nu niet zo snel een nieuwe toetsenbord halen. Graag uw expertise!

Heel erg bedanlkt alvast!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:49

Nibbz

Postmaster General

wachtwoord mailen naar jezelf (op je vriendins account), copy -> paste wellicht?

13:37

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvanpruissen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-12-2024

rvanpruissen

rePear.it

USB-keyboard ergens ritselen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-06 19:53

azteke

King

On screen toetsenbord aanzetten op het account van je vriendin, en dan kan je wellicht je wachtwoord wijzigen? Het virtuele toetsenbord kan in 10.12 niet standaard op het inlogscherm gebruikt worden.

Of teamviewer installeren, dan kan je remote inloggen vanaf bv je telefoon.

[ Voor 16% gewijzigd door azteke op 23-05-2018 12:24 ]

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-07 10:34
Bij de ICT-Kringloop hier in zwolle heb je USB keyboards voor 7,50. Kan je vast wel in meerdere steden vinden. Als je een "windows" keyboard vind houd dan rekening dat de Start toets de CMD van de mac is.