Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsricardo
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
Goedendag,

ik ben al een tijdje aan het stoeien met mijn word document. ik ben bezig met een weekstaat te maken en wil graag dat het uit 1 exemplaar bevat, alleen als je op enter klikt dat mijn tabel ook op het blad volgende blad komt te staan weten jullie hier iets op?

Wat ik al gevonden of geprobeerd hebt:

ik heb al een sjabloon gemaakt maar dit leverde ook niet het desbetrefende resultaat op...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Nibbz

Postmaster General

op enter klikken?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:04

Reptile209

- gers -

Ik snap je vraag niet :).

Wil je één grote tabel over meerdere pagina's hebben? Zo ja, dan kan je in ieder geval zorgen dat de kopjes op iedere pagina terugkomen: selecteer de eerste rij > rechtsklik, Table Properties > Row > Repeat as header row (...).

Wil je automatisch een nieuwe (lege) tabel op een nieuwe pagina krijgen? Zou ik gewoon met copy-paste doen, weet niet of dat echt handig te automatiseren is. Kan met macro's/VBA, maar ik gok dat je dat meer gedoe gaat opleveren dan dat je aan tijd bespaart.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-09 18:58
Wat eventueel werkt (maar weet niet of dit 'de' manier is) is je template in de koptekst of voettekst plaatsen. Dan wordt dat automatisch op iedere pagina weergegeven. Als je het daarna nog moet aanpassen is dat wel een gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dat vooral: je bent niet heel duidelijk. Voor zover ik het begrijp ben je op zoek naar 'bouwstenen'.

Selecteer het stuk wat je wilt hergebruiken, ga naar invoegen, snelonderdelen en kies selectie opslaan in galerie. Selecteer invoegen op nieuwe pagina.

Voortaan heb je dan onder invoegen, snelonderdelen met een muisklik die pagina tot je beschikking. Wil je het nog verder automatiseren dan neem je een macro op en die stop je onder een sneltoets.

[ Voor 24% gewijzigd door Lustucru op 23-05-2018 10:28 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsricardo
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
ik heb al een tabel gemaakt met het gene wat ik hierin wil hebben. in deze tabel heb ik met ontwikkelaars bepaalde tekstvakken erin gezet dat het personeel dit niet kan veranderen. nu wil ik dat de tabel die ik heb gemaakt met de tekstvakken ook op de volgende pagina komt. het is een soort formulier die ik heb gemaakt, alleen dan wil ik op de volgende pagina het zelfde is maar dan dat je het nog moet invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:48
Copy paste, dan instellen dat het personeel de tekstvlakken wel kan aanpassen en vervolgens de bestaande invulling eruit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Lustucru schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:23:
[...]

Dat vooral: je bent niet heel duidelijk. Voor zover ik het begrijp ben je op zoek naar 'bouwstenen'.

Selecteer het stuk wat je wilt hergebruiken, ga naar invoegen, snelonderdelen en kies selectie opslaan in galerie. Selecteer invoegen op nieuwe pagina.

Voortaan heb je dan onder invoegen, snelonderdelen met een muisklik die pagina tot je beschikking. Wil je het nog verder automatiseren dan neem je een macro op en die stop je onder een sneltoets.
Kan dit ook in Word 2016 voor MacOS? Ik kan het niet vinden namelijk, wist tot dit topic ook niet dat het bestond maar zou voor mij erg handig zijn.
Pagina: 1