Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Desktop advies/thoughts

Pagina: 1
Acties:

• Fierani
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-09-2024
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen, en 3D. Renderen hoeft niet megasnel te gaan, 99% is realtime dus kan basically ondergebracht worden onder gamen. Die keer dat ik wat moet renderen heb ik wel geduld.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1300 het liefst maar gezien de huidige prijzen op de markt is 1400/1500 een meer realistische inschatting.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 schermen, ik heb geen idee welk type het precies is maar kunnen gewoon HDMI aangesloten worden. 1 27 Inch UHD en 1 24 inch HD scherm

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Iets wat sterk genoeg is om zeker de komende 5/6 jaar mee te gaan met de games die uitkomen, hoeft niet allemaal op ultra. high is ook prima en aan het einde van de 6 jaar is medium ook prima daar doe ik niet zo moeilijk over na al die tijd

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse maar ik heb wel een voorkeur voor nvidia gtx gpu's. Degene die ik in mijn hoofd heb is 1070.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Iets wat weer lang genoeg mee gaat om de grote uitgave te kunnen justifyen naar mijn ouders toe ;)

Ga je overklokken?
Nope

Wat verwacht je van ons?
een nieuwe visie op wat ik het beste kan nemen, ik ben erg gevoelig voor tunnelvisie op bepaalde componenten en dat is misschien niet de beste deal voor mijn geld. Ik wil wel duidelijk een upgrade van wat ik nu heb want anders kan ik net zo goed wat onderdelen ruilen maar het geheel loopt gewoon niet lekker dus vandaar ga ik hem toch vervangen(goedkope case, geen lekkere airflow, ouderdom van de componenten ga zo maar door) heb hem nu 5/6 jaar op de gpu na die is wat jonger.

Misschien wel handig voor jullie wat ik nu heb( ik weet niet alles maar wel gedeeltelijk wat ik nu heb) :

Amd fx 8350
Gtx 970
16 gb ram
1TB hdd
120 gb ssd

Zat zelf te denken aan zoiets:

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus Prime B350M-A€ 70,49€ 70,49
1Nvidia GeForce GTX 1070€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master MasterAir MA410P€ 36,80€ 36,80
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13€ 174,95€ 174,95
1Corsair VS650€ 47,-€ 47,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 329,24

Nog niet compleet maar ik ben dan ook totaal geen expert hierop dus ik probeer nu een beetje een richting in te sturen :) Ik laat hem sws door een ander bedrijf assembleren dat is iets waar ik me niet aan ga wagen. \

Hier is de link naar de orginele samenstelling met alle details:

https://www.computer-best...%7C0%7C1%7C0%7C0%7C0%7C0/

[ Voor 39% gewijzigd door Fierani op 23-05-2018 12:07 ]

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Maak eerst zelf eens een lijstje... Het lijkt er op dit moment niet echt op dat je zelf al deftig gezocht hebt...
DAA beleid

Upgrade van een GTX970 naar een GTX1070 is nu ook weer niet zo spectaculair. Als je wil gamen op die 27" UHD monitor... dan kom je zowiezo al op een GTX1080Ti uit en zelfs dan ga je het geen 5 jaar op high trekken... of ga je op die 24" gamen? (non-native resoluties op je UHD monitor effe achterwege gelaten omdat ik dat zelf nooit echt goed vind werken)

• Fierani
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-09-2024
Inrage schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:47:
Maak eerst zelf eens een lijstje... Het lijkt er op dit moment niet echt op dat je zelf al deftig gezocht hebt...
DAA beleid

Upgrade van een GTX970 naar een GTX1070 is nu ook weer niet zo spectaculair. Als je wil gamen op die 27" UHD monitor... dan kom je zowiezo al op een GTX1080Ti uit en zelfs dan ga je het geen 5 jaar op high trekken... of ga je op die 24" gamen? (non-native resoluties op je UHD monitor effe achterwege gelaten omdat ik dat zelf nooit echt goed vind werken)
Ik heb wel een lijstje maar het lukte niet om die op mijn werk tevoorschijn te toveren dus die heb ik nu wel(zie 1ste post)

Ik snap dat het geen mega spectaculaire verbetering zal zijn gpu wise 1080 Ti is niet echt een optie ivm het prijskaartje wat erbij hoort. Ik denk dat mijn voornaamste irritatiepunt nu is dat mijn huidige pc langzaam uitelkaar valt door slechte assemblage van mijn toenmalige vriend en erg warm word door de case. Ik heb al iemand die mijn oude pc voor een schappelijke prijs over wil nemen en op wil knappen. Ikzelf heb hier geen kennis en middelen voor en om het laten doen... dan kan ik net zo goed een nieuwe PC kopen aangezien ik nu de financiele middelen daarvoor heb en straks ivm studie niet meer voor de komende 3 jaar. Gedachte erachter is beter nu een geheel nieuw systeem dan straks met de gebakken peren

Denk dat het voornaamste is dat ik niet wil inleveren op specs en graag een wat stillere, koelere pc wil die wat hij specwise zou moeten aankunnen ook gewoon echt aankan en niet op zon onmogelijke manier inelkaar gezet is dat je nergens normaal bij kan in 1 of andere kast van 20 euro. :(

Ik gebruik de 27inch monitor om te gamen maar ervaring leert dat ik gewoon HD ook wel best vind, als de game maar runt

[ Voor 6% gewijzigd door Fierani op 23-05-2018 12:14 ]