Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Xander-026
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 13-08-2018
hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone die ik met verlenging van mijn abonnement bij t-mobile kan halen voor ongeveer 10€ pm.
Op dit moment twijfel ik tussen de lg g6, Moto g6+ en evt de Moto z2 play.
Heb ook gekeken naar de Nokia 6 (2018), 7+ en evt de oude 8, maar bij Nokia betaal ik €4 pm meer voor mijn abonnement....daarom valt voor mij Nokia af.

Gebruik de foon voornamelijk voor surfen, lichte games spelen, muziek, social media foto's maken en voor de werk app van postnl (geen zware app maar ook in slecht weer als postbezorger).

Op dit moment neig ik naar de lg g6 ook al is dat een toestel van een jaar terug.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Zit dus ook dat t-mobile bij sommige merken €4 pm meer rekent voor tzelfde abonnement (5000 mb en onbeperkt bellen).
Alvast bdankt voor jullie input :)

Alle reacties

• Dreamvoid
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13:52
iPhone SE geen optie of moet het een Android zijn?

specs

• Raznov
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20-07 20:44
Is het een optie om een los toestel te kopen en dan voor een sim-only abo te gaan?

[Voor 3% gewijzigd door Raznov op 24-05-2018 15:38]

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03-08 15:58
Honor 10 wellicht een leuke optie?

• Xander-026
Dreamvoid schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:34:
iPhone SE geen optie of moet het een Android zijn?
Ben geen fan can iPhone dus wil idd een Android toestel...

• Xander-026
Raznov schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:37:
Is het een optie om een los toestel te kopen en dan voor een sim-only abo te gaan?
Helaas heb ik t geld op dit moment niet om een lis toestel te kopen, tevens is dan t abonnement ook duurder dan incl toestel, dus ga voor toestel incl abbo verlenging

• Xander-026
Ambianz schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 07:30:
Honor 10 wellicht een leuke optie?
Leuke foon, helaas betaal ik dan ook extra voor abonnement en moet bijbetalen....
Dus valt helaas af

Acties:
  • 0Henk 'm!

• karschoo
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 07-07 22:05
Je titel is een beetje misleidend omdat je budget eerder rond de 200-270 lijkt te liggen op basis van je suggesties.

Bij T-mobile kun je ook de Xiami Redmi note 5 krijgen via belsimpel. Deze heeft meer punch dan de opties die je hebt geopperd. De LG g6 heeft wat minder cores en is qua chip niet beter dan de moto G6 (verschilt op welke gebieden maar ze zijn redelijk vergelijkbaar).

Mocht je wat lager willen gaan zitten is de Huawei P smart een leuke optie met een moderne look.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slarno
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15:19
Nokia 7+ kun je eventueel wel bij Tele2 krijgen binnen je budget. Daar is ie nu in de aanbieding.

Moet het overigens wel een mogelijkheid voor je zijn om te switchen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Whisky
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 30-07 12:57
Xander-026 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:25:
hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone die ik met verlenging van mijn abonnement bij t-mobile kan halen voor ongeveer 10€ pm.
Op dit moment twijfel ik tussen de lg g6, Moto g6+ en evt de Moto z2 play.
Heb ook gekeken naar de Nokia 6 (2018), 7+ en evt de oude 8, maar bij Nokia betaal ik €4 pm meer voor mijn abonnement....daarom valt voor mij Nokia af.

Gebruik de foon voornamelijk voor surfen, lichte games spelen, muziek, social media foto's maken en voor de werk app van postnl (geen zware app maar ook in slecht weer als postbezorger).

Op dit moment neig ik naar de lg g6 ook al is dat een toestel van een jaar terug.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Zit dus ook dat t-mobile bij sommige merken €4 pm meer rekent voor tzelfde abonnement (5000 mb en onbeperkt bellen).
Alvast bdankt voor jullie input :)
Wat maakt het dat die +/- 50 euro per jaar meer die telefoon de nek omdraait?Vindt die meerprijs nog meevallen om eerlijk te zijn..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Er zijn genoeg phones te koop. Is de bedoeling €400,- bij te betalen en €10,- gedurende je contract of ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
@Xander-026 Niet verlengen bij T-Mobile. Lekker overstappen naar Simpel; zelfde netwerk en ik vermoed gezien je budget dat er een juiste databundel bij zit. Sowieso is het relevant om aan te geven hoeveel MB's je wil, hoeveel belminuten je wil en waarom je bij T-Mobile wil.

Hou je huidige toestel nog even. Koop eventueel later een ander toestel. Ja, dat is nu eventjes ietsje duurder, maar zeker samen met de lagere abonnementskosten bespaar je al snel meer dan honderd euro per jaar. Heb je ook nog eens geen BKR registratie.

Voor 200 euro heb je een Xiaomi Mi A1 of een Nokia 5.1 ofzoiets. Zal meer dan voldoende zijn voor wat je er mee wil doen.

Een G6 zou ik niet nemen; in het jaar dat hij uitkwam was hij al uitgerust met een oudere chipset. In jouw prijsklasse is de 7+ wat je wil hebben. Beperk je zoektocht in dat geval niet tot de T-mobile winkel met hoge winstmarges, maar kijk ook eens bij mobiel.nl, belsimpel, telefoonabonnementen.mediamarkt.nl en consorten. Kan soms flink schelen.

[Voor 6% gewijzigd door Richh op 01-06-2018 16:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xander-026
[quote]Richh schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:42:
@Xander-026 Niet verlengen bij T-Mobile. Lekker overstappen naar Simpel; zelfde netwerk en ik vermoed gezien je budget dat er een juiste databundel bij zit. Sowieso is het relevant om aan te geven hoeveel MB's je wil, hoeveel belminuten je wil en waarom je bij T-Mobile wil.

Hou je huidige toestel nog even. Koop eventueel later een ander toestel. Ja, dat is nu eventjes ietsje duurder, maar zeker samen met de lagere abonnementskosten bespaar je al snel meer dan honderd euro per jaar. Heb je ook nog eens geen BKR registratie.

Voor 200 euro heb je een Xiaomi Mi A1 of een Nokia 5.1 ofzoiets. Zal meer dan voldoende zijn voor wat je er mee wil doen.

Een G6 zou ik niet nemen; in het jaar dat hij uitkwam was hij al uitgerust met een oudere chipset. In jouw prijsklasse is de 7+ wat je wil hebben. Beperk je zoektocht in dat geval niet tot de T-mobile winkel met hoge winstmarges, maar kijk ook eens bij mobiel.nl, belsimpel, telefoonabonnementen.mediamarkt.nl en consorten. Kan soms flink schelen.

Lg g6 had ik idd ook gelezen dat die al een oude chipset had, Zoektocht is ook bij belsimpel etc. Toestel wat ik nu heb begint steeds vaker te haperen, als postbezorger heb ik m nodig bij t werk....
Belminuten heb ik rond de 200 genoeg aan, mb denk ik aan 5 GB, ga nog eens ff verder kijken, evt ook andere provider (Tele2) tmobile was ik altijd zeer tevreden over, daarom zag ik geen reden over te stappen ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 31-07 13:28
Xander-026 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:43:
[quote]Richh schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:42:

Lg g6 had ik idd ook gelezen dat die al een oude chipset had, Zoektocht is ook bij belsimpel etc. Toestel wat ik nu heb begint steeds vaker te haperen, als postbezorger heb ik m nodig bij t werk....
Belminuten heb ik rond de 200 genoeg aan, mb denk ik aan 5 GB, ga nog eens ff verder kijken, evt ook andere provider (Tele2) tmobile was ik altijd zeer tevreden over, daarom zag ik geen reden over te stappen ;)
Op V&A staan nog enkel Oneplus 5en en 5t voor een redelijke prijs. Dan heb je gewoon een enorm goed toestel in je klauwen.

Voorbeelden:
V&A aangeboden: OnePlus 5T (8GB RAM, 128GB opslag) Zwart
V&A aangeboden: OnePlus 5 (8GB RAM, 128GB opslag) Zwart
V&A aangeboden: OnePlus 5 (6GB RAM, 64GB opslag) + Sandstone case

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13:25
Eventueel zou je ook naar Ben kunnen kijken, vaak goedkopere toestelletjes icm goedkope simonly. Bijv de Huawei P Smart (zie ook review Tweakers): voor 19.50 euro per maand met 4G, 3.5GB internet en 300 min/SMS. Voor 3,50 extra heb je 6,5GB internet. Prijs is inclusief 8 euro voor de Huawei P Smart.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True