Google laat iOS-gebruikers van Maps navigeren met autootje..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:06
@Koekiemonsterr, over nieuws: Google laat iOS-gebruikers van Maps navigeren met autootje in plaats ...:

Ik heb het artikel een keer of twee doorgelezen, maar om heel eerlijk te zijn: de nieuwswaarde ontging mij volkomen. Een grafisch geintje toegevoegd dat compleet geen impact heeft op de functionaliteit, slimheid, gebruikersgemak of wat dan ook.

Gezien de reacties onder het artikel ben ik niet de enige die z'n bedenkingen heeft bij de nieuwswaarde. Had er, in dit specifieke geval, niet beter voor een .geek-categorie gekozen kunnen worden in plaats van een serieus nieuwsartikel? Of heb ik de toegevoegde waarde van autootje-in-plaats-van-pijltje gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Moet je er drie keer erdoorheen lezen, dan wordt de nieuwswaarde je meteen duidelijk :P Tja, ik had ook een .geek overwogen, maar goed dat zou in dit geval eigenlijk ook maar een beetje cosmetisch zijn geweest in de vorm van een ander labeltje. Getuige de reacties waren er ook genoeg mensen die wel op dit nieuws zaten te wachten. Uiteraard was dit niet het meest nieuwswaardige bericht van de dag. Ik had het ook kunnen skippen ja, maar koos daar niet voor. Als er op dat moment boeiender, urgenter nieuws was dan had je waarschijnlijk nooit gelezen over de gekleurde autootjes :)