Jailbreak 11 in app aankopen

Pagina: 1
Acties:
  • 484 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jengo2003
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-03-2024
Mijn vraag
ik weet niet of het mag of dat er word gepraat hier over jailbreak! maar ik heb jailbreak gedaan op mijn iphone 6. in het spel kan je munten kopen. met cydia had ik een programma: xarold repo. op een youtube filmpje kon je daarmee ingame coins gratis. ik heb muten gekocht en ik moet dan vingerscannen maar dat klik ik weg en dan krijg ik mijn munten. ik vraag me af of dit ooit in rekening kan worden gebracht. mijn creditcard is wel verbonden met appstore. maar omdat ik mijn vinger niet laat scannen of code intyp denk ik dat ik niks koop. maar de app ziet het als een aankoop en ik krijg munten.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...ios

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je topicstart is een beetje vaag, maar als ik het goed begrijp probeer je voor een app ingame munten te verkrijgen middels een jailbreak tooltje. Lijkt me een beetje als omzeilen van beveiligingen en piraterij. Dat is tegen het beleid van tweakers in, denk ik zo.

Maar als je iets gekocht hebt krijg je daar een mailtje van van Apple plus je kunt het ook zien in je aankoopgeschiedenis vrij kort daarna. Staat er niks, dan zal het ook niet in rekening gebracht zijn. En als je het helemaal zeker wil weten kan je je credit card ontkoppelen en dan nog eens proberen te 'kopen'. Of je belt Apple met deze algemene vraag :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
jengo2003 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:45:
Mijn vraag
ik weet niet of het mag of dat er word gepraat hier over jailbreak! maar ik heb jailbreak gedaan op mijn iphone 6. in het spel kan je munten kopen. met cydia had ik een programma: xarold repo. op een youtube filmpje kon je daarmee ingame coins gratis. ik heb muten gekocht en ik moet dan vingerscannen maar dat klik ik weg en dan krijg ik mijn munten. ik vraag me af of dit ooit in rekening kan worden gebracht. mijn creditcard is wel verbonden met appstore. maar omdat ik mijn vinger niet laat scannen of code intyp denk ik dat ik niks koop. maar de app ziet het als een aankoop en ik krijg munten.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...ios
Je mag wél over de jailbreak op zich spreken
[iOS] Jailbreaken - Deel 8

Maar niet over het omzeilen van beveiliging.

Munten kopen, zonder betalen is piraterij ( diefstal van online zaken wordt door velen niet als diefstal gezien ) maar blijft tegen de voorwaarden / wetgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ dat dus. Praten over jailbreaken is prima, maar niet als het gaat om warez en andere illegale zaken. Dit topic gaat dan ook slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.