Wat ga je met je laptop doen?
De laptop moet draaien op Windows 10, en zal vooral voor studie worden gebruikt. Voornamelijk programma’s als Word, Excel en Powerpoint worden gebruikt, evenals Internet Explorer en Outlook
Wat is je budget?
Ik heb van mevrouw te horen gekregen, maximaal 650,- euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zij zal de laptop maximaal 1 keer per week meenemen in een sleeve, in een rugzak/tas
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf kwam zij enkele Lenovo’s tegen die op dit moment gunstig geprijsd zijn. Naar mijn inziens voldoen deze allemaal aan haar eisen, gewicht van de laptop maakt niet heel veel uit. Zij zou wel graag willen dat ze minimaal 4 jaar met de laptop kan werken. Verder is mij niet helemaal duidelijk of beide laptops nou 2x4 GB RAM hebben of 1x8. Graag zou ik van de mede Tweakers wat feedback horen.
Intel:
AMD(echter wel iets buiten budget maar wat is de potentie hiervan op lange termijn):
De laptop moet draaien op Windows 10, en zal vooral voor studie worden gebruikt. Voornamelijk programma’s als Word, Excel en Powerpoint worden gebruikt, evenals Internet Explorer en Outlook
Wat is je budget?
Ik heb van mevrouw te horen gekregen, maximaal 650,- euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zij zal de laptop maximaal 1 keer per week meenemen in een sleeve, in een rugzak/tas
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf kwam zij enkele Lenovo’s tegen die op dit moment gunstig geprijsd zijn. Naar mijn inziens voldoen deze allemaal aan haar eisen, gewicht van de laptop maakt niet heel veel uit. Zij zou wel graag willen dat ze minimaal 4 jaar met de laptop kan werken. Verder is mij niet helemaal duidelijk of beide laptops nou 2x4 GB RAM hebben of 1x8. Graag zou ik van de mede Tweakers wat feedback horen.
Intel:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Lenovo Ideapad 520-15IKBR (81BF006UMH) | € 594,62 | € 594,62 |
| 1 | Lenovo Ideapad 520-15IKBR 81BF008MMH | € 649,- | € 649,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.243,62 | |
AMD(echter wel iets buiten budget maar wat is de potentie hiervan op lange termijn):
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Lenovo IdeaPad 720s-13ARR 81BR0027MH | € 749,- | € 749,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 749,- | |
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2018 22:43 ]