Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lenovo Laptop I5-8***

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop moet draaien op Windows 10, en zal vooral voor studie worden gebruikt. Voornamelijk programma’s als Word, Excel en Powerpoint worden gebruikt, evenals Internet Explorer en Outlook

Wat is je budget?
Ik heb van mevrouw te horen gekregen, maximaal 650,- euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zij zal de laptop maximaal 1 keer per week meenemen in een sleeve, in een rugzak/tas

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf kwam zij enkele Lenovo’s tegen die op dit moment gunstig geprijsd zijn. Naar mijn inziens voldoen deze allemaal aan haar eisen, gewicht van de laptop maakt niet heel veel uit. Zij zou wel graag willen dat ze minimaal 4 jaar met de laptop kan werken. Verder is mij niet helemaal duidelijk of beide laptops nou 2x4 GB RAM hebben of 1x8. Graag zou ik van de mede Tweakers wat feedback horen.

Intel:

#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo Ideapad 520-15IKBR (81BF006UMH)€ 594,62€ 594,62
1Lenovo Ideapad 520-15IKBR 81BF008MMH€ 649,-€ 649,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.243,62

AMD(echter wel iets buiten budget maar wat is de potentie hiervan op lange termijn):

#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo IdeaPad 720s-13ARR 81BR0027MH€ 749,-€ 749,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 749,-

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2018 22:43 ]

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:22

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Ik ben niet echt bekend met lenovo, maar als zij een lenovo wil, dan zou ik die 2de intel nemen, met rede dat die meer ssd opslag heeft, en waarschijnlijk ook een interne sata header(om een HDD op aan te sluiten).
Die zal wel 4 jaar mee kunnen, maar dan zou ik na 3 jaar wel het werkgeheugen upgraden naar 12 gb of zoiets.

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:09

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Hoe groot moet het scherm zijn?
Is een nieuwe gewenst, of kan iets als V&A aangeboden: Lenovo ThinkPad T430s (724D479) ook?
Worden er eisen gesteld aan toetsenbord/muis (Lenovo heeft modellen met fysieke muisknoppen onder en boven de touchpad, en modellen zonder) ?

De 1e die je noemt heeft een 128 Gb ssd en een 1 TB klassieke harddisk - die me gezien je eisen overbodig lijkt. Een externe hd als backup-medium is dan wellicht handiger.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Verwijderd

Topicstarter
Scherm mag 15.6 inch zijn maar 14 inch is ook prima. Ze gaat werken met een muis dus een toetsenbord met fysieke muisknoppen is niet nodig. Ik had inderdaad al op V&A rondgekeken, echter wil mevrouw een gloednieuwe laptop. Denk dat het model van 649,- prima past bij haar doeleinden.

Zelf kwam ze nog met de volgende laptop, al vind ik dat de I7 geen meerwaarde biedt voor haar doeleinden:

#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo Ideapad 520-15IKBR 81BF008NMH€ 729,-€ 729,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 729,-

Ze heeft een laptop gekocht en wel de volgende:

#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo Ideapad 520s-14IKB (81BL005RMH)€ 749,-€ 749,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 749,-

Prima voor haar doeleinden lijkt mij. Ze was op slag verliefd toen ze deze zag. Al scheelt het wel flink wat met de 15.6 inch versie qua kosten, toch wou ze deze graag. Bedankt voor de feedback. #close

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2018 23:48 ]