Ik heb dus een PS4 en gruik deze altijd op een Samsung Smart TV. Ik wil dese graag op mn eigen monitor gaan gebruiken maar die heeft een VGA aansluiting. De PS4 kan alleen maar met HDMI worden aangesloten dus ik heb een converter gekocht.. als ik een koppelstuk van HDMI naar VGA ertussen zet krijg ik: "geen video input " op mijn monitor. Als ik hetzelfde koppelstuk bij mn laptop gebruik doet ie het wel.. Nu is mn vraag: "Hoe kan ik een PS4 op een VGA monitor koppelen?". Alvast bedankt!!
Welk koppelstuk heb je? Wel een actieve om het (digitale, beveiligde) HDMI om te zetten naar (analoog) VGA?
Edit:
Vergeet ook niet dat je audio apart aan zal moeten sluiten omdat VGA geen audiospoor draagt zoals HDMI dat wel doet.
Edit:
Vergeet ook niet dat je audio apart aan zal moeten sluiten omdat VGA geen audiospoor draagt zoals HDMI dat wel doet.
[ Voor 43% gewijzigd door FeaR op 22-05-2018 21:57 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Als de PS4 HDCP eist, kan je met bijna geen enkele converter uit de voeten. Ik denk dat jouw laptop ook geen HDCP wilde praten in jouw test en dat je "gewoon" je OS of een random YT hebt getest?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Misschien dat het werkt met een HDCP stripper
Ik heb een simpele adapter uit china gebruikt die wel gewoon werkte. Echter Netflix werkte er natuurlijk niet op in verband met de beveiliging. Probeer eens een andere adapter te gebruiken.
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X