Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen, maar ook photoshop, illustrator en indesign
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtlijn is rond de 1500, met goede argumenten kan het ook meer worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 schermen
- BenQ Zowie XL2411(hoofdscherm)
- Samsung 19 inch scherm 12jaar oud, gebruik ik alleen als extra scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Games hoef ik niet op Ultra te kunnen spelen, het moet gewoon soepel lopen. Momenteel speel ik Fortnite, The witcher 3, EU4, Total war serie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek wel een pc die 5 jaar meegaat. Ik begrijp dat je na een aantal jaar sommige video settings naar beneden moet zetten. Dit is geen probleem. Hoe stiller de machine hoe beter.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Via de BBG heb ik dit systeem met wat wijzigingen hier en daar samengesteld. Zelf heb ik me wel ingelezen en moeite gedaan om te begrijpen waarom dingen samen gaan. Maar ik ben zeker geen expert en zou graag jullie mening willen of dit systeem goed bij elkaar past. En of er ergens gemakkelijk winst te behalen is in QoL. Misschien heben jullie alternatieven voor sommige onderdelen. Ik stel me open voor jullie wijsheid
Mijn systeem voorstel:
Eventeel alternatieve componenten:
- Een vriend van me stelde voor om i.p.v. het Gigabytemoederboard een Asus te pakken. Hier had hij meer vertrouwen in. Heeft hij hiervoor gegronde redenen?
Tevens stelde hij voor een andere koeling te nemen dan in de lijst hierboven. Deze zou stiller zijn en beter werken. Wat mij opvalt is dat de aangegeven minpunten zijn dat hij lastig in te bouwen is. Zelf zou ik het houden bij de be quiet! Dark Rock Pro 4.
Alvast bedankt!
Mocht ik nog iets moeten toelichten laat het me vooral weten.
Hoofdzakelijk gamen, maar ook photoshop, illustrator en indesign
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtlijn is rond de 1500, met goede argumenten kan het ook meer worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 schermen
- BenQ Zowie XL2411(hoofdscherm)
- Samsung 19 inch scherm 12jaar oud, gebruik ik alleen als extra scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Games hoef ik niet op Ultra te kunnen spelen, het moet gewoon soepel lopen. Momenteel speel ik Fortnite, The witcher 3, EU4, Total war serie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek wel een pc die 5 jaar meegaat. Ik begrijp dat je na een aantal jaar sommige video settings naar beneden moet zetten. Dit is geen probleem. Hoe stiller de machine hoe beter.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Via de BBG heb ik dit systeem met wat wijzigingen hier en daar samengesteld. Zelf heb ik me wel ingelezen en moeite gedaan om te begrijpen waarom dingen samen gaan. Maar ik ben zeker geen expert en zou graag jullie mening willen of dit systeem goed bij elkaar past. En of er ergens gemakkelijk winst te behalen is in QoL. Misschien heben jullie alternatieven voor sommige onderdelen. Ik stel me open voor jullie wijsheid
Mijn systeem voorstel:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 316,- | € 316,- |
| 1 | Asus Prime X370-Pro | € 124,40 | € 124,40 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 520,95 | € 520,95 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Corsair Carbide Quiet 400Q (CC-9011100-WW) | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 77,35 | € 77,35 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,14 | € 75,14 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 94,38 | € 94,38 |
| 1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 113,90 | € 113,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.661,02 | |
Eventeel alternatieve componenten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | € 141,95 | € 141,95 |
| 1 | Corsair Hydro H80i v2 | € 86,- | € 86,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 227,95 | |
- Een vriend van me stelde voor om i.p.v. het Gigabytemoederboard een Asus te pakken. Hier had hij meer vertrouwen in. Heeft hij hiervoor gegronde redenen?
Tevens stelde hij voor een andere koeling te nemen dan in de lijst hierboven. Deze zou stiller zijn en beter werken. Wat mij opvalt is dat de aangegeven minpunten zijn dat hij lastig in te bouwen is. Zelf zou ik het houden bij de be quiet! Dark Rock Pro 4.
Alvast bedankt!