Viper II, nu wel ok???

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Onlangs zijn er nieuwe drivers voor de Viper II uitgekomen. Deze ondersteunen ook T&L.
Nu mijn eigenlijke vraag: Is de Viper II nu (met nieuwe drivers) een echte concurrent voor de Geforce(2) of presteert hij veel minder.

Ik heb nu een C400@450 + V3 3000. Merk ik nog verschil als ik een andere videokaart koop of is heeft het maar een verschil van enkele frames?

Veel vragen, maar please help me.

Bas

Tjielp... een vogel.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Bas,

Nee, de Viper II is (vooral in D3D) GEEN concurrent voor de GeForce, en al helemaal niet voor de GeForce II! Jou Voodoo3 zou in D3D zelfs nog sneller kunnen zijn... En de T&L "werkt" alleen in OpenGL, niet in D3D. Door de glitches is het eigenlijk onbruikbaar. Met jouw CPU (en als je die binnenkort niet van plan bent om up te graden) is een GeForce waarschijnlijk een beter keuze. De prijzen zullen binnenkort sterk gaan dalen, dus hou het nog even vol met je Voodoo3 kaartje :)

PC Specs

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Ik zie het al. het beste is dus nog even wachten en dan gewoon een nieuw Athlonnetje met een Geforce 2 kopen dus.

Thanx,

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Waarom zou je nu in hemelsnaam een nieuwe Athlon kopen??????
Dit ding doet het nog een jaar top, dan gooi je er een Gforce (2) in en
je kunt een celeron 400 wel hoger dan 450 krijgen. Een athlon lijkt me niet de moeite waard nu, wacht gewoon ruim een jaar ofzo... alhoewel je Celeron400 nog wel erg goed kunt verkopen... :)

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Ik heb nu een 440LX mobo, en zal dus de Geforce(2) het dus niet goed doen op mijn mobo. Nu wil mijn 400@450 niet hoger ivm de Voodoo3. Samen met de oudere Intel740 & Voodoo2 wilde hij makkelijk op 500Mhz.
Als ik dus een andere Videokaart koop moet ik dus waarschijnlijk ook een ander mobo kopen.

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Zet een betere heatsink en een cooler op je Voodoo 3, bij een 2000 moet je hem effe in de vriezer leggen en vervolgens met een schroevendraaier heatsink eraf slaan (als hij ijskoud is, lijm :)), bij een V3-3000 kun je hem zo eraf halen. Vervolgens zet je er een leuke heatsink en cooler op, voor meer info, zie rest forum en gedeelte over allerlei hardware, stond ook wat

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 11:52
Niks mis mee! De tnl drivers zijn nog steeds waardeloos maar voor de rest een leuk ding. vooral S3tc!!!!! Bekijk het maar eens in ut!
Pagina: 1