Help, ik zit echt met een dilemma. Welke van de 2.
Tot vorig jaar had ik een note3. Maar die was echt op. Batterij liep binnen een paar uur leeg. Dus proef op de som en een china ding (ulefone gemini pro) besteld.
Helaas voldoet ie niet aan mn verwachtingen. Touchscreen manco/ accu)
Het abo van mn vrouw was aan vervanging. Haar note8 was nog goed. Maar eenmaal in de winkel nam zij een s9 en zou ik haar note krijgen. Echter viel die s9 zo tegen dat we die hebben teruggestuurd en voor mij een note8 hebben besteld.
Zie ik dus vanmorgen de oneplus6. Qua specs tov de note8 zitten er plussen en minnen.
Camera
Pen
Kale android vs samsung skin
Draadloos laden
Hoelang nog updates
Bij mij gaat het met name om perfomance. Mn volgende auto heeft ws draadloos laden, maar aan de andere kant heb ik altijd flitsmeister aanstaan tijdens woon - werk.
Flitsmeister en android auto duurt nog even of komt niet.
Ook is bij de meeste auto s android auto nog bekabeld.
Inmiddels al diverse youtube 'vs' filmpjes bekeken maar vind het erg lastig.
Iemand tips/ suggesties?
Tot vorig jaar had ik een note3. Maar die was echt op. Batterij liep binnen een paar uur leeg. Dus proef op de som en een china ding (ulefone gemini pro) besteld.
Helaas voldoet ie niet aan mn verwachtingen. Touchscreen manco/ accu)
Het abo van mn vrouw was aan vervanging. Haar note8 was nog goed. Maar eenmaal in de winkel nam zij een s9 en zou ik haar note krijgen. Echter viel die s9 zo tegen dat we die hebben teruggestuurd en voor mij een note8 hebben besteld.
Zie ik dus vanmorgen de oneplus6. Qua specs tov de note8 zitten er plussen en minnen.
Camera
Pen
Kale android vs samsung skin
Draadloos laden
Hoelang nog updates
Bij mij gaat het met name om perfomance. Mn volgende auto heeft ws draadloos laden, maar aan de andere kant heb ik altijd flitsmeister aanstaan tijdens woon - werk.
Flitsmeister en android auto duurt nog even of komt niet.
Ook is bij de meeste auto s android auto nog bekabeld.
Inmiddels al diverse youtube 'vs' filmpjes bekeken maar vind het erg lastig.
Iemand tips/ suggesties?