DifferentSLIauto voor amd?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3S5Efun
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 11:49
Mijn vraag
Een tijdje geleden kwam ik langs een interessant onderwerp, SLI met twee kaarten die het niet ondersteunen. dit kan worden gedaan met een programma van ene Anatomylik, en het lijkt te werken. Toen begon ik me af te vragen, kan dit ook voor amd kaarten? Ik ben geen genie op het gebied van drivers en videokaarten in het algemeen dus ik weet niet eens of het mogelijk is om een soortgelijk programma voor amd kaarten te maken, maar als het kan, want zou er dan allemaal mogelijk zijn?

Relevante software en hardware die ik gebruik
geen relevante software of hardware aanwezig

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
hier is de link naar de post: https://www.techpowerup.c...h-different-cards.158907/

Jesse

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Als ik zo even kijk, gaat het er om dat ze dan ook rebrands van Nvidia aan elkaar kunnen koppelen.

Een 660 en een 760 (genoemd in het voorbeeld van de site), hebben allebei een GK-104-chip, met meer of minder uitgeschakeld.

Dit kon al bij AMD, waar een 7950 gewoon met een 280X kon werken etc.

Nvidia heeft (terecht of onterecht) gewoon hogere eisen gesteld aan SLI. Kaarten moeten gelijk zijn (niet zelfde merk en mhz, maar rest wel) en moederborden moeten SLI-gecertificeerd zijn (minimaal 2x PCI-E 8x en zakje geld voor Nvidia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3S5Efun
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 11:49
ah, ok. bedankt voor de informatie, ik begrijp 't nu wat beter

Jesse