Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het gaan gebruiken om te gamen. Denk aan MMORPG's (Bless online) of FPS games (Battlefield). Tevens ook gewoon normaal gebruiken als desktop hier en daar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro, exclusief monitor.
Dit is mijn lijstje die ik in mijn hoofd had, nog aanvullingen?
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag onder de 1000 euro blijven en natuurlijk beste prijs/kwaliteit producten willen. Dus als het beter kan voor weinig geld, of goedkoper zonder veel kwaliteit te verliezen, dan hoor ik dat graag. Tevens kan het zijn dat ik nog even een maand of 2/3 wacht tot ik mn game PC koop. Is het dan verstandig om te wachten op veranderingen in de pc wereld of maakt het (gezien mijn budget) niet uit?
Alvast bedankt!
EDIT: In mijn lijstje mist nog een HDD van 1TB
Ik wil het gaan gebruiken om te gamen. Denk aan MMORPG's (Bless online) of FPS games (Battlefield). Tevens ook gewoon normaal gebruiken als desktop hier en daar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro, exclusief monitor.
Dit is mijn lijstje die ik in mijn hoofd had, nog aanvullingen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 170,- | € 170,- |
| 1 | Gigabyte B360M D3H (rev 1.0) | € 76,96 | € 76,96 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB | € 305,- | € 305,- |
| 1 | Fractal Design Focus G Mini | € 49,73 | € 49,73 |
| 1 | Crucial CT16G4DFD824A | € 149,95 | € 149,95 |
| 1 | Antec Earthwatts Gold Pro EA550G | € 72,25 | € 72,25 |
| 1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 72,14 | € 72,14 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 896,03 | |
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag onder de 1000 euro blijven en natuurlijk beste prijs/kwaliteit producten willen. Dus als het beter kan voor weinig geld, of goedkoper zonder veel kwaliteit te verliezen, dan hoor ik dat graag. Tevens kan het zijn dat ik nog even een maand of 2/3 wacht tot ik mn game PC koop. Is het dan verstandig om te wachten op veranderingen in de pc wereld of maakt het (gezien mijn budget) niet uit?
Alvast bedankt!
EDIT: In mijn lijstje mist nog een HDD van 1TB