sorry mensen dit zal al wel wat vaker langs zijn gekomen maar mijn vraag is dus of dit echt gaat werken. K heb hiero nog een 60mm YStech van een FOP32-1 liggen die k niet gebruik. Zo dit beestje op 5 of 7V veel uitmaken op de temp van mn cpu. Die is nogal erug warm nl., niet verwonderlijk hij verstookt 58Watt. Wat is het gevolg op de airflow binnen mijn kast, wordt die nu eindelijk meer langs de cpu getrokken?
Ik heb dus op de 3 standaard plekken in de kast(Aopen bigtower) al koelers gezet. Nu komt er nog 1 80mm intake en misschien dus deze YSTEch bij.
Dis trouwens ook gelijk topicje om ff mn net gerounde ide en diskettekabels te laten zien
wat plaatjes:

Heeft er misschien iemand nog tips wat betreft de extra cooling, of andere op/aanmerkingen, laat het weten
bedankt and greetz Neo
Ik heb dus op de 3 standaard plekken in de kast(Aopen bigtower) al koelers gezet. Nu komt er nog 1 80mm intake en misschien dus deze YSTEch bij.
Dis trouwens ook gelijk topicje om ff mn net gerounde ide en diskettekabels te laten zien
wat plaatjes:

Heeft er misschien iemand nog tips wat betreft de extra cooling, of andere op/aanmerkingen, laat het weten
bedankt and greetz Neo