Hallo beste mede forummers,
Bij het samenstellen van mijn nieuwe pc loop ik tegen onderstand probleem aan.
Welke van deze 2 genoemde behuizingen kan ik het beste nemen?
De bequiet dark base 700 rgb of de fractal design r6?
Persoonlijk vind ik kwa uiterlijk de darkbase 700 mooier, de rgb is een plus naar mijn persoonlijke mening. Nadeel is dat er geen optische drive inkan maar dat is simpel op te lossen met een externe drive.
Maar ik maak me een beetje zorgen om de airflow in deze case.
Ik wil mijn pc wel lekker koel houden.
De fractal r6 schijnt een prima airflow te hebben en word met 3 standaard koelers meegeleverd rov 2 voor de darbase 700. Uiteraard kan ik koelers bijkopen.
Wat is jullie mening hierover? Is de darkbase700 echt zo slecht kwa airflow? En hoe zou ik hem kunnen aanpassen om een prima koelresultaat te behalen tov de r6?
Mijn systeem bestaat uit een i7 8700k met 1080ti kaart.
Zoals gezegd vind ik de darkbase mooier maar kan ik deze ook zeer koel lopen laten?
Alvast bedankt
Bij het samenstellen van mijn nieuwe pc loop ik tegen onderstand probleem aan.
Welke van deze 2 genoemde behuizingen kan ik het beste nemen?
De bequiet dark base 700 rgb of de fractal design r6?
Persoonlijk vind ik kwa uiterlijk de darkbase 700 mooier, de rgb is een plus naar mijn persoonlijke mening. Nadeel is dat er geen optische drive inkan maar dat is simpel op te lossen met een externe drive.
Maar ik maak me een beetje zorgen om de airflow in deze case.
Ik wil mijn pc wel lekker koel houden.
De fractal r6 schijnt een prima airflow te hebben en word met 3 standaard koelers meegeleverd rov 2 voor de darbase 700. Uiteraard kan ik koelers bijkopen.
Wat is jullie mening hierover? Is de darkbase700 echt zo slecht kwa airflow? En hoe zou ik hem kunnen aanpassen om een prima koelresultaat te behalen tov de r6?
Mijn systeem bestaat uit een i7 8700k met 1080ti kaart.
Zoals gezegd vind ik de darkbase mooier maar kan ik deze ook zeer koel lopen laten?
Alvast bedankt