Toon posts:

Heeft moeite met opendoen van foto bestanden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Hallo iedereen ik ben nieuw hier op de site .
En moet er dadelijk bij zeggen dat ik heel maar dan ook heel weinig van computers versta .Dus geliever jullie antwoorden in leken taal te formuleren aub . :) :)
Ik heb problemen denk ik met de video kaart .
Als ik mijn gsm via usb aan de pc aansluit wil hij de ene keer de foto's wel weer geven de andere keer niet op welke manier ik ook kies . Daarom dacht ik aan de videokaart .
Nu heb ik er lang geleden ook met iemand over gepraat via internet , blijkbaar deed het probleem zich toen al voor . En die persoon dacht dat het ook met de harde schijf te maken had .

Is het mogelijk om me te helpen er achter te komen wat het probleem nu net is.
En neem aan dat het probleem bij de video kaar ligt of de harde schijf wil ik zelf vervangen om kosten te sparen ( heb ooit zelf een dvd schrijver zelf vervangen door Google studie zeg maar ) is dit doen baar .
En kunnen jullie mij dan ook verder helpen met wat merk zwaarte en andere belangrijke dingen .
Alvast bedankt voor jullie hulp :)

Relevante software en hardware die ik gebruik
... windows 7 heeft 10 opgestaan maar door formateren is die weg en kan ik die niet meer erop zetten ale nergens een gratis update te vinden .

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09
Wat geeft de computer aan als je het bestand opent?

Het kan aan alles liggen maar zonder concrete foutmeldingen ga ik je niet vertellen waar het probleem zit ;) Kan ik tevens ook niet weten want we weten het probleem niet.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 10:23
Kopieer je eerst de foto's eerst naar de harde schijf van je computer of open je ze direct vanaf de opslag op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 16:58
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:14:
Ik heb problemen denk ik met de video kaart .
Als ik mijn gsm via usb aan de pc aansluit wil hij de ene keer de foto's wel weer geven de andere keer niet op welke manier ik ook kies . Daarom dacht ik aan de videokaart .
Ik denk niet dat dit aan je videokaart ligt, problemen met de videokaart uiten zich doorgaans op een andere manier:
1) Geen beeld.
2) Artifacts (rare strepen, kleuren of blokken in je beeld).
3) Drivers die crashen of niet willen installeren.
Is het mogelijk om me te helpen er achter te komen wat het probleem nu net is.
En neem aan dat het probleem bij de video kaar ligt of de harde schijf wil ik zelf vervangen om kosten te sparen ( heb ooit zelf een dvd schrijver zelf vervangen door Google studie zeg maar ) is dit doen baar .
En kunnen jullie mij dan ook verder helpen met wat merk zwaarte en andere belangrijke dingen .
Alvast bedankt voor jullie hulp :)
Ik zou niet zomaar de videokaart gaan vervangen vanwege dit probleem, maar ja, je kan prima zelf de videokaart vervangen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
... windows 7 heeft 10 opgestaan maar door formateren is die weg en kan ik die niet meer erop zetten ale nergens een gratis update te vinden .
Je mag windows 10 ook installeren met je windows 7 productkey, gewoon een windows 10 installatie usb maken met de "Media creation tool" en zodra deze om de product key vraagt bij het installeren je windows 7 key invullen.

Zo nu terug naar je probleem, wat wil er niet laden aan je foto's? krijg je een foutmelding of is er geen geschikt programma om deze mee te openen? Of laden simpelweg de thumbnails niet?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Ik snap weinig van je verhaal. Wat heb je zelf al geprobeerd en uitgezocht? Op tweakers verwachten we wat eigen inzet.
Wat heeft je hd te maken met foto's op je mobiel?
En als je al Windows 10 op gestaan heeft kan je dat met een USB-stick er zo weer opzetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:32

OgWok

U.N.C.L.E.

@Verwijderd Allez, manneke, misschien handiger als je even een buurman/vriend erbij haalt, die iets van computers snapt; dit gaat nie werken.....

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 11:55
MonkeyJohn schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:22:
Kopieer je eerst de foto's eerst naar de harde schijf van je computer of open je ze direct vanaf de opslag op de telefoon?
Dit ja. Ik kan vaak ook de foto's van mijn telefoon niet direct op de pc openen. Pas als ik ze naar de interne hardeschijf van mijn pc heb gekopieerd.

Waarom weet ik niet, wellicht door de vertraging tussen Telefoon en PC.

Maar zo werkt het voor mij in ieder geval wel.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt iedereen als het zich nog eens voor doet kom ik er zeker op terug .
Enne OrWok deze morgen in de badkamer zag ik nog altijd een vrouwke staan :) :) :)
Pagina: 1