Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xpbuilder
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-01-2024
Mijn vraag
ik ben in het bezit van een Toshiba laptop, alleen ik heb van de week de koelpast vervangen, en alles netjes uitgestoft, eenmaal weer in elkaar gezet ging de ventilator een raar geluid maken met opstarten, omschrijven kan ik het niet want het is alleen met opstarten en als ie soms als ie wat harder gaat blazen, en ik was van de week bezig met een project alleen toen rook de kant waar de warme lucht uitkomt een beetje als een verbrande haarföhn. Wat kan hiervoor de redenen zijn, want ik heb nu geen idee wat ik moet doen of wat het beste is voor de laptop, en gezien mijn situatie kan ik niet zomaar een nieuwe laptop aanschaffen. wie kan mijn helpen of tips geven.
Alvast bedankt.

met vriendelijke groet,

mitchell

Relevante software en hardware die ik gebruik
Laptop: Toshiba satellite c650-15j

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb nog geen informatie gevonden, of dingen uitgevoerd de redenen hiervan is weet niet wat ik eraan zou moeten doen, en ik heb nog niet de informatie gevonden waar ik naar zocht wat mijn problemen eventueel kan verhelpen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Lijkt mij handig allereerst eens de temperatuur uit te lezen? En die geur is een standaard geur bij een laptop, t spul wordt standaard stukken heter dan een dektop. Dus zolang alles werkt zou ik niet perse aan kortsluiting denken. Wel een draadje tegen de fan of een vuiltje in t lager. Vaak zijn deze fans via amazon of ebay makkelijk te krijgen.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xpbuilder
oke en hoe kan ik deze temperaturen inzien,ik heb al eventueel een backup ventilator via aliexpress gezien weet niet of dit aan te raden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maks11223344
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-02-2023
Xpbuilder schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:04:
oke en hoe kan ik deze temperaturen inzien,ik heb al eventueel een backup ventilator via aliexpress gezien weet niet of dit aan te raden is
google is je vriend succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xpbuilder
oke en kan ik mischien nog wat doen aan het vuiltje in de lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xpbuilder schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:09:
oke en kan ik mischien nog wat doen aan het vuiltje in de lager