Toon posts:

pagefile met 1 gief aan memory?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De volgende vraag stelde een maat van me toen ik hem vertelde over een gieg aan geheugen. Normaal stel je in dat je pagingfile geregeld wordt door windows! Nu heb ik zometeen een gieg aan geheugen...wat is dan wijsheid?
En ja wat wil ik met die gieg gaan doen?? Logisch Foto's inscannen op 9600 dpi en dan in twaalf lagen gaan bewerken met Photoshop! Inderdaad |:(

Verwijderd

Wat heb jij gedronken... en dat op dit uur van de dag... :z

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:33
Ik heb die van mij gewoon op max~min 1GB ingesteld, toch ruimte zat. En, Photoshop heeft z'n eigen scratchdisk(en). Probeer maar wat zou ik zeggen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

1 gieg maar?? mietje.. je hoort er niet meer bij... kom maar terug als je 1,5GB hebt... dan zitten wij weer op dezelfde lijn.. >:) :D

wat ik met 1,5GB moet? nou het is 8-) en het was vrij cheap ass..

Verwijderd

Topicstarter
He Bizknit...dan mag je die foto van jou bak wel eens updaten!!! Zit nog MAAAR 1024 Mb in.
:? :Z

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 16:36 schreef driekus het volgende:
He Bizknit...dan mag je die foto van jou bak wel eens updaten!!! Zit nog MAAAR 1024 Mb in.
:? :Z
waar??

Verwijderd

Topicstarter
Sorry |:( Mijn VAUT!!!
Het was Bizkit niet...sorry kerel!

Verwijderd

Topicstarter
maar echt een antwoord heb ik nog niet gehad?! :'(

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:33
Op maandag 16 juli 2001 17:13 schreef driekus het volgende:
maar echt een antwoord heb ik nog niet gehad?! :'(
Oh? Wat verwacht je dan, een pasklaar antwoord met precies hoeveel MB's je in moet stellen als swap? Proberen maar, neem eerst een wat kleinere swap, en als je daar niet genoeg aan hebt 'm groter instellen. Ik zou wel voor een vastgestelde, gelijke min en max waarde kiezen; scheelt resizen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Heeft abbadon toch al gezegd :?
Als je min en max op net iets meer dan 1 GB zetten.

Win2K PageFile:
* MS raad 1.5x geheugen aan.
* 1x geheugen + klein beetje (ik geloof 20 MB) is minimum voor 'compleet' foutloos gebruik (al die foutjes zijn (simpel) op te lossen, maar dat gaat niet vanzelf)
* 20 MB is geloof ik een bepaald default minimum
* 2 MB is (op deze bak waar ik nu zit) het "minimum allowed" (maar ik heb ook wel eens 5 MB gelezen).

Verwijderd

Is het niet mogelijk een extra Gig toe te voegen en een soort solidstate disk te creeren zodat je pagefile op 1 Gig solid state disk plaats heef?

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Op maandag 16 juli 2001 16:20 schreef abbadon het volgende:
Ik heb die van mij gewoon op max~min 1GB ingesteld, toch ruimte zat. En, Photoshop heeft z'n eigen scratchdisk(en). Probeer maar wat zou ik zeggen.
1Gig scratchdisk?! OMG

DAN wordt zijn systeem er dus wel trager van. Wat moet die gozer in hemelsnaam met 1Gig scratch als ie al 1Gig intern heeft.

Zet hem gewoon op de 200min en variable naar boven... over de 200 gaat ie toch waarschijnlijk nooit heen :P en hebbie m.a.w. een fixed 200mb stukkie scratch.
Doet ie dat wel dan hebbie een uitloop naar boven.. geen probleem dus
Pagina: 1