Sinds enkele dagen loopt mijn Raspberry Pi elke nacht vast (het lijkt steeds snachts te zijn.... Maar is mogelijk toeval). De logging geeft niet veel meer info dan in de melding die in beeld is nadat de boel gecrasht is (zie foto's). Iemand enig idee?? De Pi lijkt verder erg traag, ook al heeft de hardware het helemaal niet erg druk... Maar of dat er mee te maken heeft durf ik niet te zeggen...

Het is erg vervelend, dit is namelijk het systeem met mijn thuisautomatisering - dus ik zit iedere dag in het donker tot ik de boel weer herstart heb, en dat lukt enkel door de stroom van de Pi er een tijdje af te halen en daarna weer in te schakelen... (ook niet echt bevorderlijk en ik vrees een serieus risico dat de SD kaart er op enig moment corrupt door raakt).

Het is erg vervelend, dit is namelijk het systeem met mijn thuisautomatisering - dus ik zit iedere dag in het donker tot ik de boel weer herstart heb, en dat lukt enkel door de stroom van de Pi er een tijdje af te halen en daarna weer in te schakelen... (ook niet echt bevorderlijk en ik vrees een serieus risico dat de SD kaart er op enig moment corrupt door raakt).
hier stond iets interessants, maar het is even weg...