Toon posts:

MxStream aanvragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey!

kvin dat cistron nu wel erg lang gaat duren (leiden :( ), dus ik wil mxstream aanvragen.
Er zijn hier al veel mensen op dezelfde centrale die het al hebben, maar als ik dan de psotcodecheck doe roept ie dat het voor het eind vh jaar niet beschikbaar is...
Zijn alle poorten in de centrale nou vol??

Ik heb de KPN al gebeld, en dat mens zei dat ik me wel kon inschrijven, maar dat ze het afraadde, wat zal ik nu doen, inschrijven of nie??

P.S.: postcode: 2331NX

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
je kan je wel inschrijven

waarom niet :?

maar lijkt mij dat het dan weinig zin heeft....

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind het ee nbeetje dom van de kpn om geen database op internet te zetten met centrales die al vol zitten

Vind et ook al dom dat de centrales vol kunnen zitten.
Stel je hebt een paar grote flats in de buurt, dan kunnen er dus maar een paar mensen op adsl :?

Is er geen kabel beschikbaar daar??

Verwijderd

Topicstarter
nee, overal casema, behalve hier :(
maar k ga vanavond gewoon KPN bellen en die handel aanvragen

Verwijderd

Helaas zit jou aansluiting ook op Leiden CSL ( Cornelis schuytlaan ) en is deze centrale tijdelijk vol. Het voorinschrijven is wel aan te raden, omdat er per 900 kabel er maar een bepaalt aantal ADSL lijnen aangesloten worden ivm overspraak ed.

PS waarom er niet gelijk veel ADSL poorten zijn gemaakt??? Wat denk je wat het kost en hoeveel centrales er geschikt gemaakt moeten worden en toegankelijk voor de concurent. Het is zonde om centrales te voorzien van overcapaciteit.....

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 20:56 schreef CheS het volgende:
Helaas zit jou aansluiting ook op Leiden CSL ( Cornelis schuytlaan ) en is deze centrale tijdelijk vol. Het voorinschrijven is wel aan te raden, omdat er per 900 kabel er maar een bepaalt aantal ADSL lijnen aangesloten worden ivm overspraak ed.
jammer, heb je dan een realistisch beeld van wanneer het weer beschikbaar is??
PS waarom er niet gelijk veel ADSL poorten zijn gemaakt??? Wat denk je wat het kost en hoeveel centrales er geschikt gemaakt moeten worden en toegankelijk voor de concurent. Het is zonde om centrales te voorzien van overcapaciteit.....
die prijzen ken ik jah, ik ben geen newbie op het adsl en telecom gebied.
En dat zou geen overcapaciteit zijn geweest, dit is ondercapaciteit blijkbaar, ik ken een heleboel mensen die nu in dezelfde situatie zitten als ik
Pagina: 1