Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joris555555
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 02-01-2021
Hallo Gamers,

Ik speel fifa 18 op de xbox 360 en heb hier een vraag over. Heel vaak als ik een doelpunt tegen krijg in een belangrijke wedstrijd (bijv. fut draft), gaat de tegenstander weg en staat er connection lost. Steeds drukt de tegenstander dan bij het juichen op start en na een paar seconde is de connection dan lost. Dit is dus een of andere glitch denk ik. Als de tegenstander voor staat heeft hij de wedstrijd dan gewonnen en ik moet de wedstrijd dan opnieuw spelen. Weet iemand hoe dit mogelijk is en hoe deze mensen dit dan kunnen doen op de xbox 360 (qua handelingen). Ik kijk uit naar jullie antwoorden.

Joris

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tegenstander opzoeken in je recent player list, report aanklikken en kort vermelden dat er misbruik wordt gemaakt van een glitch.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joris555555
Deurstoppers helaas is dat de glitch niet. Die ik steeds tegenkrijg is dat de tegenstander meteen weggaat als hij heeft gescoord. Dus niet nadat je zelf een goal tegenkreeg. Ook ben ik op zoek naar een glitch op de xbox 360. Wel bedankt voor je moeite. Max goed idee, maar ik ben wel benieuwd hoe dit kan. Ik kan niet elke tegenstander rapporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joris555555
Weet iemand anders dan nog hoe dit op de xbox 360 gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-06 16:31

Stronkie

Where wind is Trouble

Het maakt niet uit hoe het gebeurt maat. Je wilt het gewoon niet willen weten , zoals boven al gezegt. Report degene die deze glitch gebruikt

PS : Ik denk dat je het graag wil weten hoe het werkt zodat je zelf het ook kunt gaat gebruiken

PS PS Je mag je eigen topic niet kicken :)
Pagina: 1