Toon posts:

Office

Pagina: 1
Acties:
  • 364 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik heb zojuist een Surface Pro 2017 aangeschaft , helaas geen Office. Is dit normaal dat er geen Office pakket bij wordt geleverd. En hoeveel kost het om een Office pakket aan te schaffen. Zijn er mensen die ook dit probleem hebben.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vaak staat er wel een proefversie op maar ja, het klopt dat er geen volledige licentie bij zit. Die moet je los aanschaffen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:06:
Mijn vraag
...
Ik heb zojuist een Surface Pro 2017 aangeschaft , helaas geen Office. Is dit normaal dat er geen Office pakket bij wordt geleverd. En hoeveel kost het om een Office pakket aan te schaffen. Zijn er mensen die ook dit probleem hebben.
Het is vrij gebruikelijk dat er geen office wordt meegeleverd, uiteraard is deze gewoon te koop, je kan er eventueel ook voor kiezen om een alternatief zoals libreoffice te installeren.
Mocht je veel documenten met andere mensen delen die wel gewoon office gebruiken zou ik dat weer niet aanraden

En, volgens mij ook op de surface, staat ook gewoon wordpad, wat ook een prima tekst verwerker is voor een documentje.

[ Voor 8% gewijzigd door mschol op 21-05-2018 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis hier toch echt eigen inzet. Wat zei de verkoper bijvoorbeeld en wat heb je zelf al gevonden? Het is namelijk vrij normaal dat er geen Office bij een laptop zit, behalve als dit vermeld wordt.

Gezien ik hier verder geen discussiewaarde inzie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.