Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via wish een nieuwe smartphone besteld. De "leagoo s8 pro" de specs komen vrijwel overeen met een samsung galaxy s8.
Alle previews die ik kan vinden zijn lovend over deze budget smartphone. Op bol.com vond ik exact dezelfde telefoon voor 349 euro.
Echter bij wish heb ik slechts 51 euro betaald inclusief verzendkosten. Wordt ik genept?

Beschrijving op wish;

Features:

Sales Point:

Appearance Ratio 18: 9

Full Screen display

85% Screen and Body Ratio

5.99 "FHD IPS + (Resolution: 2160 * 1080)

Dual Rear Camera: 13MP AF / Two-tone Flash + 5MP

Large Storage Capacity: 6GB RAM + 64GB ROM

Type C port

Android Operating System 7.0

Specifications:

System: Android 7.0 1.

Android 7.0 with MT6757CD Octa-core processor, 4GB RAM+64GB ROM, which guarantees and excellent balance performance and energy efficiency, ideal for a phone ready to handle every situation.

Slim body with 2.5D glass, you can hardly feel the transition between glass and body.

Support 2G network: GSM: 850/900/1800/1900MHz (B5/B8/B3/B2)

Support 3G network: WCDMA: 900/2100MHz (B8/B1)

Support 4G network: FDD-LTE: 700/800/900/1800/2100/2600MHz (B28/B20/B8/B3/B1/B7)

Both SIM Slot are compatible with 4G, respectively. When both slots are in use, only one can receive LTE service while the other recieve GSM.

5.99 inch 18:9 IPS LTPS Corning Gorilla Glass 3 Full Screen Incell display with 2160*1080 pixels FHD+ resolution.

OV 13MP+SAMSUNG 5MP dual rear cameras with F2.0, F2.2 and Flashlight, which allows you to shoot in lower light and go explore a fresh new world at night.

SAMSUNG 13MP Front camera with F2.0 aperture, which allows you to catch sight of objects in more excellent details in grim or dark environment, making your selfie shine in any moment.

Dual SIM dual standby. (2Nano SIM Card; 1Nano SIM Card + 1TF Card)

3050mAh Li-polymer battery supports Quick Charge, you can enjoy a whole day.

S8 Pro supports 0.1s rear touch fingerprint, you can start your phone quick and safe.

Other Functions: Bluetooth, WIFI, GPS, OTA, OTG and etc.

Battery:3050mAh.

Dimensions (mm):153.5x70.7x8.8mm

Supported languages:Japanese, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Chinese (Hong Kong), Indonesian, Malaysian,Catalan, Czech, Danish, Portuguese, Roman, Slovak, Slovenian, Finnish Language, Swedish, Vietnamese, Turkish, Greek, Arabic, Urdu, Hebrew (Israel), Armenian, Ukrainian, Serbian, Russian, Kazakh, Bulgarian, French, Filipino, Spanish (United States), Spanish, English (UK), English (United States), Estonian, German (Swiss), German (Austria)

Package Includes:

1 x cell phone

1 x earphone

1 x USB cable

1 x silicone case

1 x protective film

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-11 17:42
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat meestal ook.

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
51 euro voor een telefoon die bij een andere site 7 keer zo duur is. Ben bang dat het je behoorlijk tegen gaat vallen.

Vind het wel frapant dat je op wish gelijk dient in te loggen voordat je zelfs ook maar naar een artikel kan zoeken (kijk op mijn mobiel, wellicht dat het daaraan ligt). Voor mij is dit al een teken om niet verder te kijken.

[ Voor 49% gewijzigd door Gismo1979 op 21-05-2018 22:25 ]

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-11 12:28
Hmmm...

Ik zie er meerdere telefoons op Wish voor nog geen €50 van eigenaar wisselen. Goed, de specs zijn niet je van het maar daar gaat het OP niet om. Als het degene is waarvan ik denk dat het hem is...

1000+ Shop Ratings met een gemiddelde van 4 sterren. Een Mediatek Chip van begin 2017...

Het is wel een gok he. Maar dat besefte je wel toen je hier begon met het topic.

Ik geef je een gerede kans dat je ook daadwerkelijk een telefoon binnen krijgt.

Maar ben wel heeeel benieuwd naar de ervaringen

[ Voor 3% gewijzigd door usgaap op 21-05-2018 21:00 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd Wish staat nou niet echt bekend om de betrouwbare werkende producten. Of dit nu telefoons of SD kaarten zijn van '1TB'. Het is dus een kwestie van afwachten wat je straks binnen gaat krijgen.

Mocht het niet werken / niet voldoen aan de eisen, dan hoop ik dat je betaald hebt met PayPal, want dan kan je nog altijd een claim indienen.

Heb je overigens een link naar de telefoon bij Wish voor ons? Dan kunnen we eens kijken wat daar precies staat.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 22-05-2018 10:00 ]

Verwijderd

Ik heb enkele maanden geleden de Leagoo S8 Pro aangeschaft via Banggood.com.
Niks mis met deze telefoon. Mooi design behoorlijk rap.
Ik ben tevreden.

Echter heb ik er €150,- voor moeten betalen. (aktie)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2018 16:37 . Reden: Tekst wijziging ]

Verwijderd

Misschien een klein indruk van wilco79.
Iedereen zit in spanning.
Pagina: 1