Alles weg na bijwerken laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik mijn laptop wou afsluiten, kon ik enkel maar duwen op afsluiten en bijwerken. Dit heb ik gedaan en toen ik het opnieuw wou opstarten moest ik toetsenbordindeling kiezen en dan Windows 10 volume 4 opstarten... Maar als ik dat deed was alles verdwenen: documenten, apps, foto's, office,...Ik kan zelfs geen geluid meer afspelen! Ik heb het nog een paar keer opnieuw opgestart, maar hetzelfde blijft! Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:50

DukeBox

loves wheat smoothies

Zeker weten dat het niet in een ander profiel staat o.i.d ? Zo nee kan nog een vorige systeem status proberen via recovery, anders je backup terug zetten.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Start met een Linux live-USB op om het systeem te doorzoeken naar je bestanden. Maak daar eerst een backup van! Ik neem daarbij trouwens aan dat je helemaal geen backups hebt. Maar ik heb gelijk, of niet? :X

Maak eventueel ook een image van de harddisk. Daarna kun je met een gerust hart gaan debuggen en analyseren wat er nou precies is misgegaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 21-05-2018 17:19 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:10
Klinkt toch wel als meer dan een gewone update. Heb je toevallig een folder genaamd C:/Windows.old (locatie durf ik niet met zekerheid te stellen..)?

Dan kan je daar even in gaan spitten (of een systeemherstel doen en dus terug-zetten naar een moment van voor de update).