Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google ads via wifi netwerk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 11:34

DirtyBird

Praktiserend denker

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn vriendin krijgt google ads van dingen waar ik naar zoek via google. Kan dit komen doordat we op hetzelfde wifi netwerk zitten? Ik heb niet op haar telefoon gegoogled.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android op telefoons, windows op pc's.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gekeken of we niet per ongeluk een account van de ander hadden gekoppeld op onze telefoons.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Alle reacties

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
En op de PC gebruik je Chrome en wie is daar ingelogd?

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 11:34

DirtyBird

Praktiserend denker

Topicstarter
We hebben allebei onze eigen devices en zijn daar ook met onze eigen accounts op ingelogd. We gebruiken elkaars pc/laptop niet.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Verwijderd

Je zal per NAT aan het 'net hangen dus als google naar het inkomende IPadres kijkt zien ze hetzelfde adres voor iedereen op jullie 'netaansluiting. (Wordt nog leuk met CGNAT.)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dus geen Tinder of rare zaken zoeken op Google :+

Maar het is inderdaad 1 van de zaken waar Google naar kijkt, inclusief de (geschatte) locatie en nog meer dingen die Google maken tot een grote zoek en ad machine.

PiHole thuis installeren, trackers en ads blokkeren en je hoeft je niet meer "druk" te maken (tot op zekere hoogte)