• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-11 07:34
Ik twijfel ontzettend tussen de aanschaf van een OP 6 en een Xiaomi Mi Mix 2S. Graag zie ik jullie reacties en/of aanbevelingen tegemoet. Bvd.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 17:52

DarkSide

theres no place like ::1

zuukie schreef op zondag 20 mei 2018 @ 08:41:
Ik twijfel ontzettend tussen de aanschaf van een OP 6 en een Xiaomi Mi Mix 2S. Graag zie ik jullie reacties en/of aanbevelingen tegemoet. Bvd.
Welke twijfels heb je dan.
Zelf zou ik voor de OP6 gaan. Xiaomi officieel niet verkrijgbaar in nederland. Heeft een LCD ipv OLED scherm en Corning4 ipv 5 glas. Of de keramische achterkant een voor of nadeel is weet ik niet.

Zelf hoeft van mij wireless charging niet. Als dit voor jouw wel een "must" is.Dan de Mi Mix 2S nemen.
Ook vind ik Oxygen erg fijn.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-11 07:34
Heb gewoon twijfels bij de camera van de OP 6. Die van mi mix2 s scoort enorm goed.

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:01
zuukie schreef op zondag 20 mei 2018 @ 09:19:
Heb gewoon twijfels bij de camera van de OP 6. Die van mi mix2 s scoort enorm goed.
Misschien eerst eens wachten tot het embargo op de op6 camera en andere zaken gelift is? Maandag komen de volledige reviews en weet je alles.

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Nu online
zuukie schreef op zondag 20 mei 2018 @ 09:19:
ik heb een xiaomi mi mix2s gekocht en ben er tevreden van ,denk ook dat de camera beter gaat scoren dan de OP6

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:07

The Wizard

Moderator Mobile
Afgesplitst van OP6 topic

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• DarkSide

DarkSide

Tot nu toe zijn de camera reviews van de OP6 best positief.
Ook ben ik zelf niet zo'n fan van de keuze om de selphie camera van de Mi Mix 2s zo onderaan te plaatsen.

Qua looks is de OP6 mooier imho. En denk dat de camera's minimaal gelijk presteren.
Heb nog geen shootouts gezien tussen beide toestellen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Als TS moet je zelf voor- en nadelen van elk toestel onder elkaar zetten. Denk daarbij aan hardware, maar ook aanschafprijs, garantie, import nodig of niet, wil je een abonnement enzovoort. Daarbij speelt software een grote rol. Niet alleen wat erop staat, maar ook wat het updatebeleid is van een fabrikant en de custom ROM-community mocht je die boeien. Daarnaast gaat het vast en zeker om de looks bij zo'n duur toestel. Wat vind je de voor- en nadelen van de Mi Mix 2S en wat vind je van de OnePlus 6? Onder elkaar zetten en strepen maar.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:13
Ik zat ook met dit dilemma en stond op het punt om de 2S te bestellen toen ik zag dat er over een paar dagen de Mi 7/8 komt. Deze schijnt de fingerprint scanner onder het scherm te hebben en ik vind een scanner op de achterkant eigenlijk helemaal niks, maar iedereen doet het tegenwoordig..

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Aangekondigd vast, dan nog een tijd overkomen qua pre-order en dan is de OnePlus 6T er alweer enzo... :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:13
CLB schreef op maandag 21 mei 2018 @ 15:31:
Aangekondigd vast, dan nog een tijd overkomen qua pre-order en dan is de OnePlus 6T er alweer enzo... :)
Tsja, dan weet je wel waar je op wacht :P En als ze dan een fingerprint reader onder het scherm hebben wacht ik wel ff een maandje.

• DarkSide

DarkSide

Ben zelf wel erg benieuwd naar een fps onder het scherm. Heb nu altijd de.fps aan de voorkant gehad. En het zal wel even wennen zijn straks.

Had eerlijk gezegd wel verwacht dat de op6 het ook zou hebben na de geruchten en de.vivo.

Face unlock zal handig zijn. Maar wordt waarschijnlijk geblokkeerd door de.enrollment policy.

Zelf weet ik.het update beleid van xiomi niet. Maar erg tevreden met die van de op3. En heb toch een soft spot voor OP op de een of andere manier net als ik vroeger voor HTC had.

Pagina: 1