Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T8T
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:12
Ik zoek een?
Budget behuizing met knoppen bovenaan, geen glas noch mogelijkheid tot waterkoeling noodzakelijk

Wat is je budget?
Max 60€

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
liefst geen RGB, basis zwart, minimalistisch design

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidig case heeft zijn tijd gehad, aan uit knop zit nu rechts bovenaan, maar reageert niet goed meer.
Ik zoek dus iets met aan-uit knop en liefst ook 3.5 audio jack bovenaan. Geen glas (basic hardware, gewone luchtgekoeld) of RGB LEDs, liefst eerder minimalistisch design (PC staan onder bureau in woonkamer...

[ Voor 17% gewijzigd door T8T op 20-05-2018 23:41 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:06
Wat heb je zelf gevonden in de Pricewatch onder behuizingen? Het is toch eenvoudig om zelf wat criteria aan te vinken zodat de gewenste kastjes eruit gefilterd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Welk formaat moederboord moet er in passen? En verder een +1 voo @mitsumark; Fractal Design maakt erg mooie strakke kasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackDios
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-07-2021
Misschien vind je deze iets: pricewatch: Sharkoon VS4-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T8T
@mitsumark Bedankt voor de suggestie, zeer mooi en de Core is binnen budget. Hoewel ik de Define reeks mooier vind, is ze ook duurder en ik zie geen plaats voor DVD drive (ik lijk nog niet zonder te kunnen).

Ook dank voor suggestie @BlackDios, maar ik vind de knop in het midden van de zijkant me iets te laag.

Het is voor een Micro-ATX bord.

Zelf vond ik
pricewatch: MS-Tech CA-0335
en deze
nzxts 340 zwart
heel mooi, maar ook beide zonder DVD.

Met DVD Bay vond ik onderstaande wel iets:
bitfenix neos zwart-zilver

Alvast bedankt voor de reacties, en tenzij zware tegenargumenten van forumleden, wordt het waarschijnlijk de laatste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:17
Fractal Design Focus G (Mini).

Kost minder dan €50, heeft stoffilters, fans, ruimte voor kabelmanagement en een raampje. Beste waar voor je geld imho. De Mini versie is voor Micro-ATX, de non-Mini is voor full-ATX.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 20:56
Ik ben het wel met @NitroX infinity eens. Voor dit budget voor mATX vind ook ik de pricewatch: Fractal Design Focus G Mini het meeste waar voor je geld. (3x) Stoffilters, twee fans(!), kabelmanagement en ruimte voor twee dvd/cd drives.

Alternatieven:
pricewatch: Fractal Design CORE 1300
pricewatch: Sharkoon S1000
pricewatch: Sharkoon V1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-09 10:45
de pricewatch: Nanoxia Deep Silence 4 (Dark Black) is ook nog een erg goede mATX behuizing. wel ietsje boven budget.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T8T
@rain2reign , @NitroX infinity , die Focus G Mini lijkt me inderdaad perfect te voldoen, maar ik vind die verlichting vooraan minder mooi. Dit kan misschien eenvoudig uitgezet worden, maar ik had ondertussen al de Bitfenix besteld, en ga deze eerst afwachten.
Als ik toch beslis dat deze niet voldoet, wordt de Focus G mijn alternatief.
Bedankt aan iedereen voor de inbreng.
Pagina: 1