Toon posts:

alternatief sygate

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een soort sygate dingetje dat werkt maar gratis is.

kom aub niet aanhupsen met wingate of met astalavista.box.sk want de 1e werkt niet en is niet gratis en de rest is illegaal en dat kan hier niet.

t is voor privé gebruik.

Verwijderd

FreeBSD al eens geprobeert ;)

Nee.. dat werkt niet onder Windows.. maar als je nog een ouwe doos hebt staan en iemand kent die het voor je erop wil knallen, dan heb je er voor tot in alle eeuwigheid plezier aan (brand het op CD en zorg ervoor dat ie daarvan kan booten).. mijn FreeBSD routertje (een heuse 486) die tegenwoordig helaas is "gepromoveerd" tot inbelrouter :( doet het al zo'n 3 jaar en de enige downtime die ik heb gehad was stroomuitval en een kapotte hardeschijf...

Enige nadeel(?), Unix kennis vereist.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
welk os? anders kun je internet connection sharing van win98 / 2000 or whatever gebruiken die zit standaard bij os >= win98SE

(dacht ik tenminste)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
ikke nie snapnie unix, dus dat gaat een probleem worden. verder moet t gaan draaien op m'n eigen werkstation (waar de isdn kaar tin zit) en NIET op een losse bak, dus dit is lief gevonden maar helaas niet wat ik zoek.

en ICS dat hebben we natuurlijk allang geprobeerd en verworpen (vaste ip adressen, DHCP vanaf mijn niet altijd aanstaande peeseetje, en WINS resolutie die PERSE uit moet omdat anders m'n isdn verbinding weigert.)

}:O

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:49
Ik ga dit topic sluiten omdat het een search vraag is, dus probeer de search eens. Was tevens een crosspost en ook nog eens in het verkeerde forum. Daaag :)

Dit topic is gesloten.