Goeieavond,
hierbij zou ik tevens jullie mening willen weten over de build die voor me zoontje zal zijn, en of het goedkoper kan of misschien zelfs iets duurder zal moeten zijn, met zijn wensen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal gebruikt worden voornamelijk voor gamen 1080p, hij wil ook proberen om ermee te streamen/filmpjes mee te maken voor youtube. De games die hij speelt zijn voornamelijk: Ark, Pubg, Fortnite en R6 die hij op high settings wil spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag kosten van 800 tot 1200 euro.
[b]Alle randapparatuur is aanwezig, 2x monitor 1080p. [/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
enige wensen die hij heeft is dus alles spelen op high settings, en hij vind een mooie kast met rood mooi
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons.
Of jullie me advies kunnen geven of alles goed zal gaan werken, of dat er veranderinge/verbeteringen kunnen zijn. B.V.D.
Mijn lijst:
hierbij zou ik tevens jullie mening willen weten over de build die voor me zoontje zal zijn, en of het goedkoper kan of misschien zelfs iets duurder zal moeten zijn, met zijn wensen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal gebruikt worden voornamelijk voor gamen 1080p, hij wil ook proberen om ermee te streamen/filmpjes mee te maken voor youtube. De games die hij speelt zijn voornamelijk: Ark, Pubg, Fortnite en R6 die hij op high settings wil spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag kosten van 800 tot 1200 euro.
[b]Alle randapparatuur is aanwezig, 2x monitor 1080p. [/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
enige wensen die hij heeft is dus alles spelen op high settings, en hij vind een mooie kast met rood mooi
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons.
Of jullie me advies kunnen geven of alles goed zal gaan werken, of dat er veranderinge/verbeteringen kunnen zijn. B.V.D.
Mijn lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 185,- | € 185,- |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Inno3D GeForce GTX 1060 6GB Compact (N1060-6DDN-N5GM) | € 295,- | € 295,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 40,62 | € 40,62 |
| 1 | Fractal Design Focus G Rood | € 44,50 | € 44,50 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 77,35 | € 77,35 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 163,30 | € 163,30 |
| 1 | Seasonic Focus Gold 450W | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 72,19 | € 72,19 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.017,91 | |