Ik zoek een?
Ik zoek een monitor voor dagelijks gebruik, met name voor gamen en het kijken van video's en films.
Wat is je budget?
Bij voorkeur maximaal € 600.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij voorkeur USB-poort beschikbaar in beeldscherm. Daarnaast het liefste software om de monitor in te stellen, dus niet via beeldschermknoppen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een (Ultra)HD (4k) monitor eventueel met 144hz en/of g-sync ondersteuning. Ik heb niet al te veel verstand van monitoren, dus ik weet niet precies welke opties ik hoger moet waarderen.
Mijn huidige monitoren zijn:
pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart
pricewatch: AOC g2460Pqu Zwart
De Dell vind ik persoonlijk fijner (met name met films/series). Deze is gemakkelijker in te stellen en heeft een mooie donkere kleur. De AOC heeft een soort grijze gloed ofzo - deze krijg ik helaas niet weg met aanpassingen van de instellingen (knoppen de monitor, geen software).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
Mijn huidig systeem is:
Noctua NH-D14
Western digital Blue - 1TB
Crucial - DDR4-2133 - 16GB
Samsung 850 EVO - 500GB
Fractal Design Define R5 - Zwart
LG GH24NSD1
MSI B150A Gaming Pro
Intel Core i5-6600 - Boxed
Corsair RM550x - 550W
MSI GeForce GTX 1070 - Gaming X - 8GB GDDR5
Ik gebruik het voor series/films en games zoals (A)(MMO)RPG's (Diablo 2/3, Lost Arc, Lineage Eternal, Grim Dawn, PoE, Bless Online) en gerelateerde games (Moba's; Battlerite / Arena; Rocket League, etc).
Mogelijk kunnen jullie helpen bij de evaluatie welke opties het beste bij mijn gebruik (en wensen) passen. Ik heb de volgende monitoren al geselecteerd:
Nu heb ik mijn oog op laten vallen op de volgende monitoren. Ik denk zelf aan de Omen 27, voor € 500 via Amazon.de. Misschien kunnen jullie aangeven waarom deze beter/slecht is dan bijvoorbeeld de Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart (vind ik persoonlijk niet zo mooi) of Asus ROG Swift PG278QR.
Voorheen had ik de volgende beeldschermen geselecteerd, maar deze zijn redelijk duur en weet niet precies of ik er iets voor terug krijg.
Ik zoek een monitor voor dagelijks gebruik, met name voor gamen en het kijken van video's en films.
Wat is je budget?
Bij voorkeur maximaal € 600.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij voorkeur USB-poort beschikbaar in beeldscherm. Daarnaast het liefste software om de monitor in te stellen, dus niet via beeldschermknoppen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een (Ultra)HD (4k) monitor eventueel met 144hz en/of g-sync ondersteuning. Ik heb niet al te veel verstand van monitoren, dus ik weet niet precies welke opties ik hoger moet waarderen.
Mijn huidige monitoren zijn:
pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart
pricewatch: AOC g2460Pqu Zwart
De Dell vind ik persoonlijk fijner (met name met films/series). Deze is gemakkelijker in te stellen en heeft een mooie donkere kleur. De AOC heeft een soort grijze gloed ofzo - deze krijg ik helaas niet weg met aanpassingen van de instellingen (knoppen de monitor, geen software).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
Mijn huidig systeem is:
Noctua NH-D14
Western digital Blue - 1TB
Crucial - DDR4-2133 - 16GB
Samsung 850 EVO - 500GB
Fractal Design Define R5 - Zwart
LG GH24NSD1
MSI B150A Gaming Pro
Intel Core i5-6600 - Boxed
Corsair RM550x - 550W
MSI GeForce GTX 1070 - Gaming X - 8GB GDDR5
Ik gebruik het voor series/films en games zoals (A)(MMO)RPG's (Diablo 2/3, Lost Arc, Lineage Eternal, Grim Dawn, PoE, Bless Online) en gerelateerde games (Moba's; Battlerite / Arena; Rocket League, etc).
Mogelijk kunnen jullie helpen bij de evaluatie welke opties het beste bij mijn gebruik (en wensen) passen. Ik heb de volgende monitoren al geselecteerd:
Nu heb ik mijn oog op laten vallen op de volgende monitoren. Ik denk zelf aan de Omen 27, voor € 500 via Amazon.de. Misschien kunnen jullie aangeven waarom deze beter/slecht is dan bijvoorbeeld de Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart (vind ik persoonlijk niet zo mooi) of Asus ROG Swift PG278QR.
27 inch, 1440p monitoren, 144Hz+ TN G-Sync
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart | € 561,- | € 561,- |
1 | Asus ROG Swift PG278QR Zwart | € 642,99 | € 642,99 |
1 | HP Omen 27 Zwart | € 549,59 | € 549,59 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.753,58 |
Voorheen had ik de volgende beeldschermen geselecteerd, maar deze zijn redelijk duur en weet niet precies of ik er iets voor terug krijg.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Acer S277hkwmidpp Wit, Zilver | € 599,- | € 599,- |
1 | AOC AG271QG Rood, Zwart | € 797,90 | € 797,90 |
1 | Asus PA329Q Zwart | € 1.273,- | € 1.273,- |
1 | Asus ROG Swift PG27AQ Zwart | € 849,- | € 849,- |
1 | Asus ROG Swift PG279Q Zwart | € 827,70 | € 827,70 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.346,60 |