Herkent iemand deze verlagingsveren?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Hoi,

Herkent iemand deze verlagingsveren toevallig? Ik heb ze tweedehands gekocht en zijn nog in goede staat.

Volgens de verkoper zijn het Novitec veren voor een Alfa 156 (Ook in een Novitec doos), maar zover ik weet heeft Novitec alleen witte..

Er staat ook verder geen naam op, behalve de text op de foto's.. En daar geeft Google 0 resultaten op }:|

Over de achterveren zitten van die plastic doorzichtige beschermhoesjes bovenaan, de eerste 2-3 bochten ofzo.. (niet op foto, heb ze schoongemaakt)

Wie-o-wie herkent deze?

Thnx! :)

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2ut0m6e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/28chvt4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/214dunc.jpg

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vraag me af of je Google niet moet updaten; als ik simpel zoek op "novitec springs", kom ik meer gele dan witte tegen op Google Images zowel voor BMW 3-serie tot aan Lamborghini ;)

Het zou zomaar kunnen dat deze van Novitec zijn maar die komen in 2 "uitvoeringen"... Een set voor bestaande veren te vervangen en een vervangset voor "coilovers". Het is dan inderdaad de vraag welke set je hebt gekocht en wat er onder je Alfa zit op dit moment.

Uit mijn hoofd (maar mogelijk verouderde info); witte is voor het vervangen van bestaande veren (en laten zitten bestaande dempers), geel is voor coilover-vervanging.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
MAX3400 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:33:
Vraag me af of je Google niet moet updaten; als ik simpel zoek op "novitec springs", kom ik meer gele dan witte tegen op Google Images zowel voor BMW 3-serie tot aan Lamborghini ;)
Haha ja ik vond ze idd voor Ferrari en Lamborghini, maar t lijkt me stug dat ik die op de kop heb weten te tikken _O-

Maar voor Alfa iig alleen witte..

Wat je zegt dat het 'coilovers' zijn zou misschien nog kunnen idd.. Maar staat er dan neit alsnog een merknaam op? Dat vind ik dus t raarste..zelfs de goedkoopste hebben hun naam erop :/

En ze moeten over bestaande veren komen iig.. daar komen ze ook zo vanaf volgens de verkoper.

Maar betekent dat dat ik ze niet als zodanig kan gebruiken :?

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 20-05-2018 15:43 ]

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hoe groot zijn ze? Hier staan ze in het wit, maar de complete chassiskits zijn wel in het geel.

Mail ze eens om te vragen of ze ooit in het geel geleverd zijn.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Resistor schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:54:
Hoe groot zijn ze? Hier staan ze in het wit, maar de complete chassiskits zijn wel in het geel.

Mail ze eens om te vragen of ze ooit in het geel geleverd zijn.
Ja ik heb ze gemaild, maar nog geen antwoord..

De veren zien er echter anders uit dan de coilover, en lijken meer op de witte.. maar dan zonder merknaam..
Pagina: 1