Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolien91
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17-12-2020
Hallo,

Sinds een week heb ik een honor telefoon, waar een android besturingssysteem op zit. Ik ben ingelogd met mijn Google account, maar als ik naar de Google Chrome webbrowser ga vraagt ie mij of ik wil inloggen, zodat mijn bladwijzers etc. gesynchroniseerd worden met mijn andere apparaten. Ik vind het al vreemd dat ik nogmaals moet inloggen want ik dacht dat na inloggen op het apparaat met alle Google apps automatisch wordt ingelogd. Anyway, ik vulde mijn gegevens dus nogmaals in, krijg ik de melding 'dit account bestaat al op dit apparaat', waardoor ik niet kan inloggen. Ik kan alleen inloggen door een nieuw Google account aan te maken. Ik begrijp hier niets van want op mijn oude telefoon en laptop kan ik wel gewoon met mijn Google account inloggen. Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Jolien91 Al eens getest om de data van Chrome te wissen zodat ie opnieuw ingesteld wordt?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Jolien91 Welkom op het forum.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we eraan stellen. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en voeg dan het volgende toe:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?
- Welke telefoon heb je precies gekocht en welk software draait die?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Verder betreft dit een Android telefoon, dus schopje van IH naar AND.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 22-05-2018 10:25 ]