Zoals de titel al aangeeft. Ik ben zojuist er achter gekomen dat zodra ik naar muziek luister met veel bass dat mijn spotjes gaan flikkeren. Dit is erg vervelend, en ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen.
Ik heb gelezen dat het zou kunnen dat de subwoofer te veel stroom vraagt, maar ik heb een simpel Logitech Z623 setje met de EQ wel flink aangepast. De subwoofer zit dan ook bij 35-40% volume en 100% bass dan ook aan zijn max excursion. Echter, dit probleem betreft het flikkeren begint al bij pak en beet 25% volume 100% bass. De subwoofer beweegt wel flink, maar niet dusdanig hevig dat ik het volume lager moet zetten om beschadiging te voorkomen.
Ook andere apparaten op de groep trekken weinig tot geen stroom op dit moment.
Het volgende staat aan en zit op de groep:
- PC: idle ~ 100 watt
- Logitech Z623: trekt schat ik zo'n 300 watt
- 2x schermen: ~ 70 watt
- Mini-koelkast: ~10 watt
- Printer: stand-by
- 3x Spotjes: 150 watt
- Koelkast-combi: geen idee
- Magnetron: idle
Ik heb gelezen dat het zou kunnen dat de subwoofer te veel stroom vraagt, maar ik heb een simpel Logitech Z623 setje met de EQ wel flink aangepast. De subwoofer zit dan ook bij 35-40% volume en 100% bass dan ook aan zijn max excursion. Echter, dit probleem betreft het flikkeren begint al bij pak en beet 25% volume 100% bass. De subwoofer beweegt wel flink, maar niet dusdanig hevig dat ik het volume lager moet zetten om beschadiging te voorkomen.
Ook andere apparaten op de groep trekken weinig tot geen stroom op dit moment.
Het volgende staat aan en zit op de groep:
- PC: idle ~ 100 watt
- Logitech Z623: trekt schat ik zo'n 300 watt
- 2x schermen: ~ 70 watt
- Mini-koelkast: ~10 watt
- Printer: stand-by
- 3x Spotjes: 150 watt
- Koelkast-combi: geen idee
- Magnetron: idle