Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• ariekr
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 21-05-2018
mijn vraag ik gebruik al een paar jaar plex op mijn imac werkt goed maar de hd werd te klein nu heb ik een synology gekocht met 6 TB speciaal voor plex daarom de ds218+ nu heb ik plex geïnstalleerd gaat allemaal goed ik heb een aantal films in het mapje video gezet ds video doet het prima maar in plex heb ik het mapje video aangegeven maar heelaas plex ziet geen video bestanden mkv wat ik ook probeer in geen enkel mapje
ook de foto's ziet hij niet wat doe ik verkeerd of wat moet ik doen :)

Alle reacties

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 14:24

Umbrah

The Incredible MapMan

Kun je dit wat duidelijker uitwerken? Wat heb je precies gedaan? Welke client gebruik je? Zijn andere zaken wel zichtbaar vanaf de NAS, zoals SMB/CIFS mounts? Interpunctie gebruiken kan al helpen om je verhaal beter leesbaar te maken.

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20:32

DarkSide

theres no place like ::1

Het is toch gewoon plex installeren.
En dan via een browser je bibliotheek maken. Dus aanwijzen waar films en series staan.

Ik heb mijn spullen niet in de default video map staan.
Maar heb gewoon een eigen map gemaakt die Plex heet. Daar binnen in zit HD, UHD en Series onderverdeeld.

Dan via de computer de plex site openen. Zorg dat hij je server vindt.
En dan je bibliotheek uitbreiden.
En dan je laptop, telefoon en/of TV etc Plex installeren en verwijzen naar je syno.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• ariekr
ik gebruik al jaren plex en dat gaat goed alleen op de synology geef ik in plex aan waar hij zijn video bestanden vandaan moet halen en dat doet hij niet in welke map ik ze ook zet

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20:32

DarkSide

theres no place like ::1

quote:
ariekr schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 19:25:
ik gebruik al jaren plex en dat gaat goed alleen op de synology geef ik in plex aan waar hij zijn video bestanden vandaan moet halen en dat doet hij niet in welke map ik ze ook zet
https://forums.plex.tv/di...6/ds218-not-finding-media

Dit al gedaan?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Zou je interpunctie kunnen gebruiken? Misschien dat je verhaal dan duidelijker wordt en je beter een sneller geholpen kan worden.

Wat heb je al geprobeerd en wat gaat er nu precies mis?

We nominate you to find out and report back.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 22:29
Wel in de NAS even het Plex account rechten geven op jouw map waarin je series enzo staan.

edit:

Wat darkside dus linkt

Aschtra wijzigde deze reactie 19-05-2018 20:41 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ariekr
bedank voor alle reacties maar het is ondertussen met hulp gelukt

Acties:
  • +5Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:09

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

quote:
ariekr schreef op zondag 20 mei 2018 @ 20:06:
bedank voor alle reacties maar het is ondertussen met hulp gelukt
Post dan even de oorzaak & oplossing; kunnen anderen het ooit nog terugvinden en mogelijk gebruiken.

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True