Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroRoel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-03 06:23
Inmiddels zie ik de Gigabyte GTX 1070 Ti 8GB Aorus nieuw in doos voor 400 euro in wat "vreemde" webwinkels verschijnen. Een normale factuur met btw er op krijg je er niet bij... Bonnetje zou genoeg moeten zijn zeggen ze. Heel wazig...

Hier een voorbeeld:

mayooospcservice.nl/gigabyte-gtx-1070-ti-aorus.html

En nog een particulier op MP die ze ook rond die prijs verkoopt... (link.marktplaats.nl/m1283936265)

Iets zegt me dat ik het niet moet vertrouwen maar het zou heel leuk uitkomen om voor 400 een 1070 ti te pakken te krijgen.

Hier zie ik ineens een Asus 1070ti voor maar 475 euro. phonestuff.nl/product/asus-geforce-gtx-1070ti-rog-strix/

Iemand een idee wat hier aan de hand is? Is dit normaal of hebben we hier iets leuks te pakken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-04 18:22
400 als nieuwprijs is wel erg goedkoop.
Maar de ti gaat niet voor denderend veel duurder weg dan een 1070.

Hier had iemand er nieuw 1 te koop voor 425 eerder vandaag weet niet of die er nog steeds op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroRoel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-03 06:23
Fordius schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 18:58:
Hier had iemand er nieuw 1 te koop voor 425 eerder vandaag weet niet of die er nog steeds op staat.
Was die ook nieuw in doos? Ben benieuwd waar ze die kaarten vandaan hebben..
Update: Je bedoelde deze? V&A aangeboden: Gigabyte GTX 1070 Ti 8GB Aorus *nieuwindoos* is precies het zelfde verhaal idd.

Trouwens de 1070 en 1080 zijn amper leverbaar maar de 1070ti zie je overal genoeg op voorraad ;)

[ Voor 22% gewijzigd door ZeroRoel op 19-05-2018 19:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-03 08:42
Er zijn opeens overal Aorus Ti 1070's te koop voor spotprijzen, allemaal nieuw maar zonder bonnetje (of met een nepbonnetje, wat mij laatst is overkomen). Je zou bijna denken dat er een lading van de vrachtwagen is gevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Of ze zijn misschien ex mine kaarten? Het is niet moeilijk op een video kaart optische als nieuw uit te laten zien inclusief bijhorende doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:55
V&A aangeboden: Gigabyte GTX 1070 Ti 8GB Aorus Grafische Kaart

is dezelfde van de website

misschien weet @John de Groot het

[ Voor 9% gewijzigd door Aggressor op 20-05-2018 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-04 15:39
Anoniem: 91634 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:26:
Of ze zijn misschien ex mine kaarten? Het is niet moeilijk op een video kaart optische als nieuw uit te laten zien inclusief bijhorende doos.
Ik denk vooral dit.
En wat is het nut van een 'bonnentje', aangezien ja maar 2 jaar garantie krijgt.
Zodoende staat er een aankoopprijs/ - datum op. Daarbij rekening houdend dat het naar alle wss gaat om een mening kaart, kan je dan uitmaken hoe lang de kaart heeft gemine'd (door naar de aankoop datum te kijken).
Door geen bonnetje te voorzien, kan je zeggen 'nog nooit gebruikt/onlangs aangekocht'.
Je mag dat niet geloven.

De dump van gtx 10xx kaarten komt door 2 dingen:
- Mining hype is 'over', of toch niet meer zo makkelijk om winst te maken
- Het dumpen van een gtx10xx kaart, wetende dat Nvidia wss binnen een paar maanden de gtx 11xx kaarten aankondigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John de Groot
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04-2021
Goedemorgen Tweakertjes,

Ik zie dat het Pinksterweekend nuttig is besteed. Ik zal proberen een en ander uit te leggen voor degene die daar behoefte aan hebben.

Doorgaands kocht ik altijd partijen van de PostNL op. Alles nieuw en gesealed voor minder als de helft van de winkelprijs. Onbestelbare stukken heette dat, komt niet aan bij geadresseerde. Dat waren dus iphones, laptops, smartphones, stereo, homecinema en noem maar op. Ook heb ik een deal met 1 van de grootste webshops in NL waar ik alle retouren van krijg, nieuw en gebruikt. Helaas is de PostNL afgelopen en ben mij meer op refurb laptops gaan concentreren. De videokaarten heb ik zelf 14 stuks ingekocht waar een aantal gebruikte en aantal nieuwe bijzitten, heb ze met marge ingekocht en gaan ook zo weg. Dat ze over heel Nederland aangeboden worden heb ik ook geen verklaring voor. Om jezelf te overtuigen kun je ook bij mijn beoordelingen kijken.

Als er nog vragen zijn beantwoord ik die graag in een bericht, ik zit niet vaak op het forum.

Ik ben van de zon genieten, fijne dag allemaal !

Gr John de Groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Laatst online: 02:02

Racing_Reporter

Contentmaker

Is dit nog steeds een ding? Vraag me af met corona wat de beste aanpak is. Een demo zou fijn zijn natuurlijk.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-04 18:02
Racing_Reporter schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 19:53:
Is dit nog steeds een ding? Vraag me af met corona wat de beste aanpak is. Een demo zou fijn zijn natuurlijk.
Je reageert op een bericht van een jaar oud.
Wat heeft dit voor zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:55
koetsier88 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 19:58:
[...]

Wat heeft dit voor zin
2 jaar oud zelfs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Laatst online: 02:02

Racing_Reporter

Contentmaker

koetsier88 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 19:58:
[...]

Wat heeft dit voor zin
So? Ik zoek naar ervaringen met zulke bedrijven, en vind het gek dat er bijvoorbeeld een discrepantie is tussen een webwinkel met KvK en dat er een FB-pagina is met dezelfde naam, die er pas net is. Like: zou het nu een ding worden om bedrijven virtueel te reanimeren?

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:34

br00ky

Moderator Harde Waren
@Racing_Reporter en in een topic dat hier in eerste instantie niet eens hoorde ;). Dit had meer gepast in Shopping Forum, maar een 2 jaar oud topic ga ik niet verplaatsen.

Deze oude koe gaat weer de sloot in.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.