Mijn vraag
...
heb erg last van een lage fps bij battlefield 4 en 1 deze is in sommige situaties 60+ maar over het algemeen is deze rond de 45-55 en dit is goed te merken en het logo van LOW FPS verschijnd dan ook bijna continue rechts in beeld. is het een combinatie van hardware? verouderd misschien?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Windows 10 64bit
Asus Rampage 3 Extreme
Intel Core i7 960 3.2ghz Watergekoeld ---> Crazy modus via bios
12gb Hyper x Werkgeheugen
ssd hardeschijf
Asus Geforce Strix 1070 8gb
650watt Voeding
IIYama G-master 1080p 144hz Scherm
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
meerdere klachten hierover kunnen vinden maar weinig concrete antwoorden die voor mij de doorlag geven.
-------------------------------
Processor en moederbord zijn dan ook niet meer zo heel jong en ik zou me kunnen voorstellen dat er misschien ergens een conflict is met bijv de videokaart oid.
heb met DDU alle drivers volledig gewist en opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat tot nu toe
mvg Henry
...
heb erg last van een lage fps bij battlefield 4 en 1 deze is in sommige situaties 60+ maar over het algemeen is deze rond de 45-55 en dit is goed te merken en het logo van LOW FPS verschijnd dan ook bijna continue rechts in beeld. is het een combinatie van hardware? verouderd misschien?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Windows 10 64bit
Asus Rampage 3 Extreme
Intel Core i7 960 3.2ghz Watergekoeld ---> Crazy modus via bios
12gb Hyper x Werkgeheugen
ssd hardeschijf
Asus Geforce Strix 1070 8gb
650watt Voeding
IIYama G-master 1080p 144hz Scherm
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
meerdere klachten hierover kunnen vinden maar weinig concrete antwoorden die voor mij de doorlag geven.
-------------------------------
Processor en moederbord zijn dan ook niet meer zo heel jong en ik zou me kunnen voorstellen dat er misschien ergens een conflict is met bijv de videokaart oid.
heb met DDU alle drivers volledig gewist en opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat tot nu toe
mvg Henry