Amazon.de mist voor Sony-WH1000MX2

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Mijn vraag
...
Waarom staat Amazon.de er bij het volgende product niet bij in de pricewatch:
pricewatch: Sony WH-1000XM2 (Zwart)

Amazon.de biedt toch een aanzienlijk betere prijs van 269 euro:
https://www.amazon.de/Son...T=_SY300_QL70_&dpSrc=srch

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 21:53

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Worden er niet een select aantal producten en productgroepen toegevoegd aan de pricewatch van amazone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Maar verkeerde prijs is iets anders dan helemaal niet aanwezig in de pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het ging me met name om het volgende:
ACM schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 09:21:
Kan je concreet maken of er structureel iets niet klopt ivt de prijs bij het afrekenen (ivm btw)? Want dat het af en toe niet klopt... dat zal vast wel :/
En ontbreken is ook zoiets. Helaas is de feed van Amazon niet per se heel goed bruikbaar, ze hebben een speciale "nederlandse" feed gemaakt waar wij ook gebruik van maken, maar dat is zeker geen perfect ding.
Soms zijn die producten alsnog niet leverbaar in Nederland of missen ze dingen die dat juist wel zijn.

Het helpt als er concrete voorbeelden komen, dan kunnen we dat aan ze doorgeven.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik weet niet hoe het er afgelopen zaterdag bij stond maar de reden waarom deze nu niet wordt weergegeven in de Pricewatch is omdat het product niet wordt verkocht door Amazon zelf, de verkoper is "smart-moxx". Ook wordt het product niet verzonden naar Nederland.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Euphanasia schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:22:
Ik weet niet hoe het er afgelopen zaterdag bij stond maar de reden waarom deze nu niet wordt weergegeven in de Pricewatch is omdat het product niet wordt verkocht door Amazon zelf, de verkoper is "smart-moxx". Ook wordt het product niet verzonden naar Nederland.
Weet je het zeker?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zvK9iJdGbGAfvs7Dl3QkiRdH/medium.png

En degene die ik in de link heb staan kan ik gewoon bestellen met mijn nederlands adres
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XDuaUHRQ209QbaXbb0KvlLWT/medium.png

[ Voor 28% gewijzigd door Turdie op 23-05-2018 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je realiseert je dat dat bij Amazon vaak wisselt naarmate producten bij aanbieders uitverkopen, waarna andere aanbieders ineens prioriteit pakken? Of juist als een betere aanbieder weer voorraad krijgt?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
NMe schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:06:
[...]

Je realiseert je dat dat bij Amazon vaak wisselt naarmate producten bij aanbieders uitverkopen, waarna andere aanbieders ineens prioriteit pakken? Of juist als een betere aanbieder weer voorraad krijgt?
Ja maar is dat echt zo lastig omdat in de pricewatch te geven, daar moet toch wel code voor te maken zijn? De pricewatch was voor mij altijd een realischte weergave van shops en goede vergelijking maar dat wordt wel een stuk minder als amazon er zo beperkt in staat. Sinds de overname door de persgroep glijdt tweakers steeds verder af, eerst het forum en nu de pricewatch ook.

[ Voor 23% gewijzigd door Turdie op 23-05-2018 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

shadowman12 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:07:
[...]

Ja maar is dat echt zo lastig omdat in de pricewatch te geven, daar moet toch wel code voor te maken zijn?
Wat wil je aangeven dan? Als die feed bepaalde info niet heeft (zie de hierboven aangehaalde post van ACM) dan staat het niet in de PW. Als de feed het later wel weer krijgt zul je dat pas weer zien als die feed weer verwerkt wordt, en dat is vast niet instant, al weten de devvers dat vast beter.
Sinds de overname door de persgroep glijdt tweakers steeds verder af, eerst het forum en nu de pricewatch ook.
Je diskwalificeert jezelf hier enorm. Dit heeft niks maar dan ook echt helemaal niks met de Persgroep te maken en des te meer met Amazon's recente focus op Nederland die daadwerkelijk slechtere feeds met zich meebrengt. :z

[ Voor 24% gewijzigd door NMe op 23-05-2018 14:11 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
shadowman12 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:02:
[...]

Weet je het zeker?
[afbeelding]

En degene die ik in de link heb staan kan ik gewoon bestellen met mijn nederlands adres
[afbeelding]
Bij je 2e plaatje staat sold by interlogix.

Als in de feed van Amazon geen leverancier ID van Amazon zelf wordt meegegeven komt deze niet in de Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Euphanasia schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:28:
[...]

Bij je 2e plaatje staat sold by interlogix.

Als in de feed van Amazon geen leverancier ID van Amazon zelf wordt meegegeven komt deze niet in de Pricewatch.
Waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Euphanasia
Omdat Interlogix geen Amazon is. https://www.amazon.de/sp?...YI9MGLG6&tab=&vasStoreID=

De reden dat bol.com ook een apart account heeft voor Bol.plaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Euphanasia schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:40:
Omdat Interlogix geen Amazon is. https://www.amazon.de/sp?...YI9MGLG6&tab=&vasStoreID=

De reden dat bol.com ook een apart account heeft voor Bol.plaza
Maar wat maakt dat uit voor mij als klant? Ik betaal aan amazon en zei handelen de rest af.
Platform economie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Euphanasia
shadowman12 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 15:50:
[...]

Maar wat maakt dat uit voor mij als klant? Ik betaal aan amazon en zei handelen de rest af.
Platform economie :)
We doen dit zodat we een eerlijke prijsvergelijking kunnen behouden. Ook zullen er genoeg mensen zijn (waaronder ik) die wel graag duidelijk willen weten waar het product vandaan komt.

Maargoed, je hebt nu antwoord op je vraag waarom Amazon er niet bij staat.
Of je het hiermee eens bent is een andere discussie.

Pagina: 1